gtemata.com

Cum se joacă 20 de întrebări

Jocul celor 20 de întrebări este un clasic la modă din secolul al XIX-lea și este ideal pentru excursii lungi și plictisitoare cu mașina, în timpul pauzelor în sălile de clasă sau pentru a vă extinde vocabularul. Nu-l cunoști? Pe scurt, unul dintre jucători trebuie să se gândească la un obiect, iar partenerul său trebuie să-i pună 20 de întrebări pentru a ghici.

paşi

Metoda 1

Când esti în Dover Guess
1
Setați regulile. Există variații ale jocului, deci ești de acord cu regulile celorlalți jucători.

  • Persoana care trebuie să se gândească la obiect determină, în general, categoria. El va avea aceste opțiuni:
  • Este un animal? O plantă? Un mineral? Această versiune poate fi dificilă, deoarece un obiect se poate încadra în diferite categorii (cum ar fi o centură din piele).
  • Este o persoană, un loc sau un lucru? Această variantă este mult mai directă.
  • Jucătorii pot decide dacă obiectul ar trebui să fie prezent în camera lor. Această versiune este perfectă pentru sesiuni mai scurte sau pentru cei cu atenția unei zboruri!
  • Răspunsurile pot fi "Da" sau "Nu" sau includ adverbe, ca "de obicei", "uneori" sau "rareori".
  • Cineva trebuie să țină evidența numărului de întrebări cerute.
  • 2
    Soluiți întrebările pe baza răspunsurilor anterioare. Întrebat "Este mai mare decât un elefant?" Sau "mirosul lui este mai bun decât cel al unui skunk?" Nu te va ajuta. Începeți de la întrebări generale și apoi mergeți în detaliu.

    Imaginea intitulată Răsuciți pasul 2 1
  • Începeți cu o întrebare generală, cum ar fi "Este mai mare decât o cutie de pâine?". Dacă răspunsul este da, întrebați "Este mai mare decât un frigider?". Dacă răspunsul este negativ, opriți și modificați tipul de întrebare, întrerupeți, de exemplu, culoarea. Continuați în acest fel până când veți obține diverse informații.
  • 3
    Nu merge prea specific. Începând cu astfel de întrebări, veți primi multe răspunsuri negative. Amintiți-vă, treceți de la general la cel special, doar ca să puteți merge pe calea cea dreaptă.
  • De exemplu, o întrebare cum ar fi "Are de-a face cu tehnologia de comunicații, de divertisment sau de muncă?" Este ideal. Dacă răspunsul este da, vă puteți îngusta întrebările. Dacă nu, veți fi eliminat diferite perspective posibile.
  • 4
    Nu ghici dacă vă agățați în întuneric. A doua întrebare nu ar trebui să fie "Este o capră?", Dacă nu sunteți complet siguri.

  • Acestea fiind spuse, în timp ce vă aflați în cea de-a douăzecea întrebare, încercați să ghiciți de câteva ori, dar amintiți-vă că aceste încercări sunt considerate întrebări. În principiu, dacă nu aveți cea mai mică idee în jurul celei de a șaisprezecea sau șaptesprezecea întrebări, trageți răspunsul.
  • Dacă bănuiți că jocul progresează nedrept, spuneți-l! De exemplu, unele obiecte, cum ar fi degetele de la picioare ale partenerului dvs., pot fi practic imposibil de ghicit.
  • 5
    Încheiați jocul. Dacă ați câștigat (ați ghicit articolul înainte de a ajunge la cele 20 de întrebări), acum trebuie să alegeți un obiect, care trebuie ghicit de partenerul dvs.

    Imaginea cu titlul Ce a fost Pasul 4
  • Dacă nu ați ghicit, partenerul dvs. va trebui să se gândească la un alt obiect. Dar acum că știi cum să joci, gândește-te cum să-ți schimbi strategia.
  • Metoda 2

    Când trebuie să gândiți un obiect sau un subiect

    1
    Înainte de a începe, revizuiți regulile cu partenerul dvs., astfel încât nu vor exista neînțelegeri.

    • Poți alege categoria sau ar trebui partenerul tău să o facă?
    • Dacă o puteți face, alegeți din următoarele categorii: animale, plante și minerale sau oameni, locuri și lucruri. Prima categorie ar putea provoca dezbateri, în timp ce cea de-a doua se va deschide într-o lume întreagă.
    • Elementul va fi în aceeași cameră sau poate fi oricare?
    • Vreți să adăugați o aplicație de douăzeci și unu pentru a îmbunătăți șansele persoanei care trebuie să ghicească?
    • Sunt răspunsurile strict limitate la "Da" și "Nu" sau putem adăuga adverbe?
    • Cine păstrează nota de întrebări?
  • 2
    Gândiți-vă la un obiect. Alegeți un partener improbabil, dar totuși familiar.

  • Nu alegeți jurnalul sorei sale mai mici ascunse sub pat: este dificil să ajungeți acolo. Gândirea obiectelor imposibil de descoperit nu este distractivă.
  • Dacă sunteți obsedat de Star Trek, nu alegeți un obiect sau un subiect legat de film. Gândește-te la ceva neașteptat, mai ales dacă prietenul tău te cunoaște bine.
  • 3
    Oferiți răspunsuri corecte. Dacă nu știți răspunsul la o întrebare, puteți ghici, dar spuneți partenerului dvs. să nu fie complet sigur. Nu o luați de-a lungul căii greșite.

    Imagine intitulată Da sau nu Pasul 3
  • Nu gândiți prea mult. Dacă vă întreabă "Este mai mare decât un frigider?", Nu răspundeți spunând "Poate. Ce dimensiune este frigiderul pe care îl aveți în minte? ". Motiv pentru standarde. Dacă nu credeți prea mult, veți fi ambii pe aceeași pagină.
  • 4
    Când ajungeți la a douăzecea întrebare (și amintiți-vă că ipotezele sunt numite întrebări), jocul se termină. Dacă partenerul tău nu a ghicit, tu ești câștigătorul! Ca urmare, va trebui să vă gândiți la un alt obiect sau subiect pentru a doua rundă.

  • Dacă partenerul dvs. a ghicit, va trebui să se gândească la un obiect sau subiect.
  • Sfaturi

    • Nu alegeți un obiect care este prea ușor sau imposibil de ghicit. Aceasta va distruge jocul și va lăsa pe ambele părți nefericite.
    • Nu alegeți un obiect pe care îl cunoașteți prea puțin. Nu veți putea răspunde cu atenție la întrebări.

    Avertismente

    • Dacă alegeți un element care este imposibil de ghicit, așteptați ca prietenul dvs. să vă ramburseze cu aceeași monedă. Cine o face!
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit