gtemata.com

Cum se joacă jocul Spiritual Channeling numit `Ghost`

"fantomă" este un joc în care puteți canaliza unul sau mai multe spirite și le puteți pune întrebări (este mai eficient decât un joc cu monede foarte asemănătoare). Nu veți vedea sau auzi spiritele, dar vor vorbi cu dvs. printr-un pachet de cărți de joc.

paşi

Imaginea intitulată
1
Primul lucru de care ai nevoie este să găsești o cameră întunecată. Nu trebuie să fie luminile.
  • Imaginea intitulată
    2
    După ce ați găsit camera potrivită, luați o lumânare și puneți-o lângă dvs. Creați un cerc pentru a vă menține în siguranță față de energiile nedorite - când veniți în contact cu domeniul spiritual, puteți evoca entități răutăcioase și, prin urmare, aceasta este o măsură de precauție obligatorie. Cercul poate fi fizic, făcut din sare sau pietricele sau poate fi o limită metafizică a luminii de protecție albastră sau albă. Pentru a începe jocul, aprindeți o lumânare sau mai multe lumânări. Spiritele sunt atrase de foc. Nu am verificat-o, dar cred că cu cât există mai multe lumânări, cu atât va fi mai ușor să canalizați spiritele și mai amuzant jocul va fi.
  • Imaginea intitulată
    3
    Dacă aveți sare, puneți-l lângă lumânare sau împrăștiați-l pe carduri. Sarea oferă un fel de energie pozitivă.
  • Imaginea intitulată
    4
    Odată ce toate lumanările sunt aprinse și sarea a fost așezată sau presărată, luați pachetul de cărți și începeți să o amestecați, concentrându-vă pe spiritele și lumea din viața de apoi. Concentrați-vă: trebuie să vă aflați într-o stare de spirit gravă înainte de a trece la punctul următor. Dacă se joacă mai mult de o persoană, toată lumea va trebui să amestece cărțile și să-și concentreze energia pe punte, pe spiritele și lumea din viața de apoi.
  • Imaginea intitulată
    5
    După ce toți au amestecat cărțile și le-au transferat energia, aranja cât de mult doriți pe podea și / sau pe suprafața pe care jucați. Este util să aveți carduri suplimentare, deci nu le puneți pe teren.
  • Imaginea intitulată
    6
    Apoi, alegeți o persoană pentru a face mediul. Mediul ales va pune o întrebare spiritelor (prima întrebare care trebuie pusă este Spiritele vor să ne vorbească diseară?. Dacă răspunsul este da, continuați să jucați - dacă nu este, opriți lumânările și jocul se va încheia!) Și vă va acoperi mâna peste fiecare carte, căutând una care atrage energia. Mediul acum, curios, va alege cardul care emană mai multă căldură între toți. Este ciudat, dar adevărat: cărțile dau căldură în acest moment al jocului. O puteți simți atunci când vă puneți mâna pe ea și de aceea trebuie să vă mișcați încet mâinile și să țineți lumânarea într-un loc în care căldura ei nu va afecta pe cel emis de carduri. Trebuie doar să producă lumină!
  • Imaginea intitulată
    7


    Când ați găsit cardul potrivit, întoarceți-l și descoperiți răspunsul spiritelor. Iată codul:
  • Imaginea intitulată
    8
    Inimi - Da
  • Imaginea intitulată
    9
    Săbii - Nu
  • Imaginea intitulată
    10
    Quadri - Poate
  • Imaginea intitulată
    11
    Flori - Nu știu
  • Imaginea intitulată
    12
    Apoi, continuați să adresați câteva întrebări. Dacă veți primi în continuare răspunsul Nu știu sau poate, ar putea însemna că întrebările dvs. sunt prea vagi - încercați să fiți mai exacți. Unii jucători pot fi sceptici față de răspunsuri, dar prima dată când am jucat, am întrebat 17 întrebări, am împușcat 17 cărți și toate au fost poate sau Nu știu. Care sunt șansele de a trage doar 2 costume în 17 încercări, când pe 52 de cărți există 4 semințe diferite? Este aproape imposibil ... există un adevăr în acest joc. Întrebările noastre erau prea vagi, așa că am schimbat mediile. Acest joc este o mulțime de distracție - și este, de asemenea, o poveste fantastică pentru a spune în jur!
  • Sfaturi

    • Este distractiv să întrebați cine este spiritul. Din moment ce puteți pune doar întrebări cu care puteți răspunde da sau nu, puteți pune câteva întrebări în felul următor: Ești spiritul [...]?. În orice caz, cred că este mai bine să rezervăm acest tip de întrebare pentru o parte avansată a jocului și să începem cu alții.

    Avertismente

    • Dacă începe să se întâmple ceva ciudat, nu mai jucați imediat. Dacă auziți șoaptă, cineva care vă atinge (foarte prost!) Sau sentimente ciudate - furie, frică sau tristețe - nu mai jucați! Nu este deloc distractiv să locuiți într-o casă bântuită - ar putea fi enervantă dacă este în regulă sau periculoasă dacă nu merge bine!
    • NU cereți spiritele dacă doresc să intre în casă. Dacă îl întrebi și îi spui da, ei vor începe să locuiască la tine acasă - chiar vrei?

    Lucruri de care ai nevoie

    • Un pachet normal de cărți
    • O lumânare
    • O brichetă
    • O cameră întunecată
    • Vanzare (opțional)
    • Unii prieteni (opțional)
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit