gtemata.com

Cum să desenezi cu tehnica pointilismului

Pointilismul este o tehnică de desen cu care creați forme și imagini, făcând multe puncte pe foaia de hârtie. Pointilismul este o tehnică interesantă, aproape ca și cum ai face pixeli adevărați și chiar dacă durează mult timp este potrivit pentru adulți și copii. Dacă sunteți în căutarea unei noi provocări sau a unei modalități creative de a petrece câteva ore, încercați pointilismul.

paşi

Partea 1

Pregătiți Proiectul
Imagine cu titlul Stipple Pasul 1
1
Verificați imaginea pe care doriți să o redați. Chiar dacă puteți desena o imagine pe care o aveți în minte, este mult mai ușor dacă aveți o copie pe hârtie pentru a vă uita în timp ce desenați. Pe lângă stabilirea poziției oamenilor și obiectelor din compoziție, va trebui să țineți cont de alte elemente importante. Uitați-vă la designul cu care vă confruntați și căutați:
  • Sursa luminii și direcția luminii. Lumina stabilește care zone au nevoie de mai multe puncte și care mai puțin.
  • Valoarea luminozității desenului. Reprezintă poziția fiecărei culori (sau a tonului) pe tonurile de gri - adică, cât de ușoare sau mai întunecate sunt culorile. Valoarea este strâns legată de lumină.
  • Formele prezente în desen. Va trebui să creați oameni și obiecte fără a utiliza linii, așa că priviți formele care alcătuiesc figurile și le recreați cu punctele.
  • Imaginea intitulată Stipple Step 2
    2
    Alegeți ce instrument să utilizați pentru a realiza punctele. Pointilismul este despre a face sute de puncte care formează o imagine, deci aveți mai multe moduri de a face acest lucru. Lucrările de pointilism de calitate superioară sunt realizate cu mai multe puncte pe centimetru quadrato- au fost realizate cu un instrument care a făcut posibilă pentru a face puncte foarte mici. Țineți cont de acest lucru, deoarece chiar dacă puteți utiliza orice instrument pe care îl doriți, cu atât mai multe puncte sunt mici și imaginea rezultată va fi mai realistă. Printre diferitele instrumente pentru pointilism găsim:
  • Pixul cu vârf fin. Majoritatea pointillers de înaltă calitate utilizează un stilou cu vârf de 0,7 mm sau 0,1 mm. Puteți face mici puncte și multe umbre.
  • Creioane - colorate sau nu. Chiar dacă folosiți creionul pentru a risca să zdrobiți grafitul și să amestecați culoarea, îl puteți folosi pentru a face puncte. Creionul colorat cauzează mai puțin miros și face ca designul dvs. să fie mai interesant (și dificil).
  • Pictura. Acesta este cel mai dificil de utilizat pentru instrumentul pointilism, pentru că există mai multe șanse de a face linii în loc de puncte (în raport cu stiloul sau creionul).
  • Imaginea cu titlul Stipple Pasul 3
    3
    Decideți densitatea punctelor. Înainte de a începe, trebuie să vă decideți cât doriți să fie puncte groase. Densitatea mai mare permite obținerea unor imagini mai detaliate. Amintiți-vă că o imagine cu multe valori întunecate necesită mai multe puncte decât una cu multă lumină. Faceți un test pe o foaie separată și creați diferite nuanțe de gri (sau culori, dacă utilizați creioane colorate) datorită punctelor mai mult sau mai puțin groase. Luați acest test ca referință în timp ce faceți proiectul final.
  • Cu cât sunt mai multe puncte și cu atât mai mult timp veți petrece un desen.
  • Dacă nu doriți să ia prea mult timp, dar veți obține valori de culoare închisă, folosind un stilou cu cel mai mare vârf (2.5mm de exemplu) sau un alt instrument care face cele mai mari puncte.
  • Partea 2

    Creați imaginea cu pointilism
    Imaginea cu titlul Stipple Pasul 4
    1


    Alegeți un punct de pornire. Uită-te la imaginea de referință și hotărăște unde vrei să începi să o recreezi. Este de obicei cel mai bine să începeți cu partea mai întunecată a designului. În acest fel, puteți remedia eventualele erori prin simpla adăugare de puncte pentru a acoperi partea defectuoasă.
  • Imaginea cu titlul Stipple Pasul 5
    2
    Începe să faci punctele. Ridicați și apăsați cu grijă stiloul (sau alt instrument). Cu cât sunt mai apropiate punctele, cu atât este mai întunecată suprafața de pe foaie. Începeți de la cea mai întunecată zonă și apoi lucrați în jurul acesteia, umplând toate zonele întunecate. Apoi continuați să adăugați zonele mai ușoare cu puncte mai îndepărtate unele de altele. Pe măsură ce lucrați, amintiți-vă:
  • Distribuiți punctele în mod egal. Chiar dacă puteți face puncte mai groase și mai distanțate, lucrarea finită va fi mai frumoasă dacă punctele sunt distribuite uniform.
  • Evitați să faceți liniuțe. Nu este nimic mai rău decât liniile pentru un design de pointilism. Ridicați întotdeauna cu grijă stiloul (sau alt instrument) de pe foaie înainte de al pune înapoi.
  • Mută ​​încet. Nu este convenabil să faci lucrurile repede când tragi cu pointilism. Dacă lucrați repede, este foarte probabil să faceți greșeli, deci fiți răbdători și mergeți încet. Pointilismul este o activitate consumatoare de timp, așa că fii pregătit să dedici multe ore (sau săptămâni!) Pentru fiecare proiect.
  • Imaginea cu titlul Stipple Pasul 6
    3
    Adăugați detaliile. Pe măsură ce apar principalele forme, ele încep să adauge puncte pentru a crea linii și forme. Dintr-o distanță aceste puncte vor arăta ca niște linii, în timp ce le veți vedea ca puncte foarte îndeaproape. De asemenea, puteți alege să porniți imaginea cu un model mai accentuat, de exemplu prin punerea punctelor în rânduri / coloane sau în diagonală. Aceste modele vor fi observate numai îndeaproape și în spații mai clare (mai goale).
  • Imaginea cu titlul Stipple Pasul 7
    4
    Finalizați proiectul. Pointilismul poate dura mult timp, deci nu vă grăbiți. Totuși, atunci când credeți că ați terminat de lucru și ați observat-o. Patul de testare al acestei tehnici este capacitatea sa de a crea forme și forme atunci când este privită de la distanță, nu îndeaproape. Dacă punctele sunt groase, de la distanță ar trebui să pară imagini reale și nu doar puncte.
  • Sfaturi

    • Egal cu pointilism alb-negru (cu un pix sau creion) este mai ușor decât de culoare, deoarece necesită pentru a estompa diferitele nuanțe.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit