gtemata.com

Cum se creează o aplicație pentru iPhone

Piața de aplicații este în continuă schimbare, iar poveștile de succes sunt atât de evidente încât atrag atenția tuturor. Credeți că următoarea idee mare pentru o aplicație iPhone ar putea fi a ta? Crearea acestuia poate fi mai ușoară decât credeți. Va trebui să înveți o codificare, dar o mulțime de lucru pe interfață poate fi făcută grafic. Va dura ceva timp, va trebui să studiezi și să fii răbdător, dar probabil că vei avea următoarea idee strălucitoare! Pentru a începe, citiți articolul.

paşi

Partea 1

Configurați mediul de dezvoltare
1
Descărcați și instalați Xcode, mediul de dezvoltare în care sunt create toate aplicațiile iPhone. Este disponibil gratuit de la Apple, dar necesită OS X 10.8 sau o versiune ulterioară. Nu există o modalitate oficială de a utiliza Xcode pe un PC Windows sau Linux. Aceasta înseamnă că, dacă doriți să dezvoltați o aplicație pentru iPhone, dar nu aveți un Mac, va trebui să cumpărați unul mai întâi.
  • Pentru a dezvolta aplicații pentru iOS8, veți avea nevoie de Xcode 6.0.1 și pachetul iOS8 SDK, ambele putând fi descărcate de pe site-ul Apple. Kitul SDK iOS8 conține mai multe API-uri care vă vor permite să implementați orice tip de integrare a aplicațiilor noi, inclusiv iCloud și ID-ul tactil.
  • 2
    Instalați un editor de text bun. Deși este posibil să programați complet în Xcode, pentru bucăți mari de cod veți găsi mai ușor să lucrați cu un editor de text dedicat, specializat în sintaxa de programare. TextMate și JEdit sunt două alegeri foarte populare.
  • 3
    Instalați un program grafic vectorial. Dacă intenționați să creați imagini și desene personalizate pentru aplicația dvs., veți avea nevoie de un program care să poată crea grafice vectoriale. Acest lucru se datorează faptului că astfel de imagini pot fi ușor redimensionate fără riscul pierderii clarității și sunt esențiale pentru obținerea unei aplicații grafice profesionale. Programele excelente sunt CorelDraw, Adobe Illustrator, Xara Designer și Inkscape. Un software frumos gratis grafice vectoriale este DrawBarry. Nu este la fel de puternic ca programele profesionale, dar este grozav pentru un utilizator pentru prima dată sau când doriți să evitați cheltuirea banilor pentru ceva ce veți folosi doar o singură dată.
  • 4
    Încercați să vă familiarizați cu Obiectiv-C. Este un limbaj de programare folosit pentru a crea funcționalități în cadrul aplicațiilor iPhone. Gestionează manipularea datelor și a obiectelor. Acesta coboară din familia de limbi C și este un limbaj orientat pe obiecte. Dacă aveți deja cunoștințe de bază despre C sau Java, acest program ar trebui să fie suficient de ușor pentru a înțelege.
  • Puteți construi o aplicație elementară chiar fără să cunoașteți obiectivul C, dar nu puteți crea nici o funcție avansată fără a o programa. Fără Obiectiv-C, tot ce puteți face este să vă deplasați înainte și înapoi între ecrane.
  • Există mai multe tutoriale disponibile online și o avalanșă de informații despre cărți care vorbesc despre Obiectiv-C. Dacă doriți să luați în serios dezvoltarea de aplicații iPhone, veți face bine să aveți aceste resurse la îndemână.
  • Unele dintre cele mai populare comunități online de pe Obiectiv-C includ Forumul dezvoltatorilor Apple, grupul Google iPhoneSDK și StackOverflow.
  • 5
    Luați în considerare ideea de a fi dezvoltat de către terți. Dacă nu sunteți interesat să învățați obiectivul C sau dacă nu sunteți echipat cu vene artistice speciale, există numeroși freelanzi și echipe de dezvoltare care pot fi capabili să realizeze diferite aspecte ale proiectului dvs. pentru dvs. Externalizarea unui mediu de dezvoltare este un proces complicat, dar vă permite să vă salvați o mulțime de dureri de cap dacă nu vă place programarea. Asigurați-vă că toate părțile implicate semnează un acord de nedivulgare și că metodele de plată sunt bine structurate înainte de începerea oricărei activități.
  • oDesk și Elance sunt două dintre cele mai populare servicii independente de pe Internet și ambele oferă sute de dezvoltatori și artiști de la toate nivelurile.
  • 6
    Creați un cont de dezvoltator. Pentru a distribui aplicații în App Store sau pentru a le distribui altor persoane pentru testare, trebuie să vă înregistrați cu un cont Apple Developer. Costă 99 USD pe an și va trebui să dezvăluiți informațiile dvs. fiscale și detaliile contului dvs. bancar.
  • Puteți crea contul dvs. de pe site-ul Centrului de dezvoltare iOS.
  • 7
    Descărcați câteva aplicații de încercare. După ce v-ați înscris cu un cont de dezvoltator, veți avea acces la toate resursele de dezvoltare ale Apple. Acestea includ mai multe proiecte care vă vor oferi o despărțire interesantă a modului în care funcționează dezvoltarea aplicațiilor. Găsiți un exemplu similar cu tipul de aplicație pe care doriți să o creați și utilizați-o pentru a experimenta cu Xcode.
  • Partea 2

    Proiectați aplicația
    1
    Definiți-vă ideea. Chiar înainte de a deschide Xcode pentru prima dată, trebuie să fiți bine planificat toată aplicația și caracteristicile acesteia. Acesta ar trebui să includă un document de design care ilustrează toate funcționalitățile aplicației, unele schițe pe interfața utilizator și fluxurile dintre diferitele ecrane, împreună cu o idee de bază despre tipurile de sisteme pe care trebuie să le implementați.
    • Pe măsură ce dezvoltați aplicația, încercați să păstrați cât mai mult posibil documentul dvs. de design. Acest lucru vă va ajuta să vă concentrați asupra caracteristicilor pe care le doriți.
    • Încercați să desenați cel puțin o versiune miniaturală a fiecărui ecran al aplicației.
  • 2
    Determinați țintă. Destinatarii aplicației dvs. vor avea multe de-a face cu aspectul și funcționalitatea acestora. De exemplu, o aplicație de creare a unei liste de sarcini va fi direcționată către un public foarte diferit de un joc. Acest lucru vă va ajuta.
  • 3
    Direcționați aplicația spre satisfacerea unei nevoi. Dacă este o utilitate de un fel, ar trebui să ofere o soluție inovatoare unei probleme sau să o rezolve mai strălucitor decât încercările anterioare. Dacă este un joc, ar trebui să aibă caracteristici distinctive care, cel puțin, vă ajută să distingeți și să atrageți un anumit tip de jucător.
  • 4
    Luați în considerare conținutul pentru a crea o interfață de utilizator orientată. De exemplu, dacă aplicația se ocupă de fotografiere, veți avea nevoie de o interfață care simplifică vizualizarea și căutarea unor imagini specifice.
  • 5
    Optimizați designul interfeței, un element care nu ar trebui să împiedice niciodată utilizatorul. Aceasta înseamnă că opțiunile trebuie să fie clar vizibile și că utilizatorul nu trebuie niciodată să fie pus în poziția de a întreba ce este un buton. Dacă alegeți să utilizați pictograme, acestea ar trebui să reprezinte funcția corectă. Navigarea aplicației trebuie să fie fluidă și naturală.
  • Designul interfeței cu utilizatorul (UI = User Interface) este o formă de artă. Probabil că va trebui să o revizuiți în mod consecvent cu evoluția proiectului dumneavoastră.
  • Partea 3

    Creați aplicația
    1
    Creați un nou proiect în Xcode din meniul Fișier. Trebuie să selectați "cerere" sub titlul "iOS" situat în partea stângă a ferestrei. În secțiunea modele, alegeți "Cerere goală".
    • Există multe modele disponibile, toate concepute pentru activități diferite. Începeți cu un model gol până când veți deveni un expert în procesul de dezvoltare. Veți găsi modele mai complicate atunci când înțelegeți cum funcționează totul.
    • Va trebui să specificați un nume de produs, să introduceți codul companiei și să atribuiți un cod de clasă. Dacă Apple nu ți-a dat încă codul de afaceri, introduceți com.example. Ca prefix de clasă, introduceți XYZ.
    • Din meniul Dispozitive, selectați "iPhone".
  • 2
    Creați un Storyboard. Aceasta este reprezentarea vizuală a tuturor ecranelor aplicației. Conținutul fiecărui ecran este prezentat împreună cu toate tranzițiile. Instrumentul Storyboard vă va ajuta să dezvoltați fluxul aplicației dvs.
  • Selectați Fișier → Nou → Fișier.
  • Sub titlul iOS, faceți clic pe "Interfața utilizatorului".
  • selecta "storyboard" și faceți clic pe "următor".
  • Din meniul Dispozitive, selectați "iPhone" și apoi solicită fișierul "Principal". Asigurați-vă că este salvat în aceeași locație ca și proiectul dvs.
  • 3
    Alocați Storyboard proiectului tău. Odată ce l-ați creat, va trebui să o atribuiți drept interfața principală a aplicației. Când începe, Storyboard va fi încărcat. Fără această asociere, nimic nu se va întâmpla când porniți aplicația.
  • Faceți clic pe denumirea proiectului din schema de navigare din stânga.
  • În cadrul principal, găsiți antetul "obiective". Selectați-vă proiectul din lista de obiective.
  • Găsiți secțiunea Informații distribuție din fila General.
  • EnterMain.storyboard în câmpul de text "Interfața principală".
  • 4
    Adăugați primul ecran utilizând un controler de vizualizare, care specifică modul în care conținutul este afișat de utilizator. Există mai multe controale presetate, inclusiv tabele și vederi standard. Va trebui să adăugați un controler de vizualizare în tabloul de bord, care va spune aplicației cum să arate utilizatorului conținutul.
  • Selectați fișierul "Main.Storyboard" în meniul de navigare al proiectului. Veți vedea o pânză necompletată a ferestrei de construire a interfeței (Interface Builder).
  • Căutați biblioteca de obiecte. Acesta este situat în partea de jos a panoului din dreapta și poate fi selectat făcând clic pe butonul cubului mic. Acesta va încărca o listă de obiecte pe care le puteți adăuga la pânză.
  • Faceți clic și trageți obiectul "Vizualizați controlerul" pe panza. Primul ecran va apărea.
  • Primul tău "scenă" este complet. Când aplicația este pornită, controlerul va încărca primul ecran.
  • 5
    Adăugați obiecte de interfață în primul ecran. Cu ajutorul controlerului de afișare setat, puteți popula ecranul cu obiectele de care aveți nevoie pentru interfață, cum ar fi etichetele, câmpurile de introducere pentru text și butoanele. Aceste elemente pot fi găsite în lista Biblioteca de obiecte din cadrul controlerului de afișare.
  • Faceți clic și trageți elemente din listă pentru a le adăuga pe ecran.
  • Cele mai multe obiecte pot fi redimensionate făcând clic și trăgând cutiile de pe marginea obiectului. Când redimensionați, pe ecran apar linii directoare pentru a vă asigura că totul este aliniat corect.
  • 6
    Personalizați obiectele pe care le adăugați. Puteți ajusta proprietățile fiecărui obiect, creând astfel o interfață intuitivă și personalizată. De exemplu, puteți adăuga textul cu substituent într-un câmp text pentru a specifica utilizatorului ce trebuie introdus.
  • Selectați obiectul pe care doriți să îl analizați și dați clic pe buton "Atribuții Inspector" în partea de sus a panoului din dreapta. Butonul arată ca un scut.
  • Personalizați obiectul după cum doriți. Aveți posibilitatea să schimbați stilul, dimensiunea și culoarea textului, alinierea, imaginea de fundal, textul cu substituentul, stilul de margine și multe altele.
  • Opțiunile disponibile se vor modifica în funcție de elementul pe care îl personalizați.
  • 7
    Adăugați mai multe ecrane. Când proiectul crește, va trebui probabil să adăugați mai multe ecrane pentru a vedea tot conținutul necesar pentru ca aplicația să fie utilă. De exemplu, dacă creați o aplicație pentru o listă de sarcini, va trebui să faceți cel puțin două ecrane: una pentru introducerea fiecărui element în listă și altul pentru vizualizarea întregii liste.
  • Puteți adăuga ecrane făcând clic și deplasând obiectele controlerului de afișaj pe părțile goale ale pânzei dvs. Dacă nu găsiți un loc liber pentru a le elibera, faceți clic pe buton "micșorați" până când găsiți zone goale. Asigurați-vă că eliberați controlerul afișajului pe panza și nu pe un ecran existent.
  • Puteți schimba ecranul inițial selectând controlerul de afișare de la care doriți să începeți cu schița proiectului. Faceți clic pe butonul "Atribut Inspector" și bifați caseta "Dispozitivul inițial de afișare". De exemplu, dacă creați o listă de sarcini, lista trebuie să fie primul lucru pe care îl vede utilizatorul la lansarea aplicației.


  • 8
    Adăugați o bară de navigare. Acum, că aveți două ecrane în aplicația dvs., este timpul să vă asigurați că vă puteți mișca înainte și înapoi între ele. Puteți face acest lucru utilizând un controler de navigare, un controler de afișaj specific. O bară de navigare va fi adăugată în partea de sus a aplicației, care vă va permite să vă deplasați între ecrane.
  • Controlerul de navigare trebuie poziționat în vizualizarea inițială, astfel încât să poată controla toate ecrane ulterioare.
  • Selectați vizualizarea inițială a structurii proiectului.
  • Faceți clic pe Editor → Embed În → Controller de navigare
  • Ar trebui să vedeți o bară gri de navigare care apare în partea superioară a ecranului în care ați adăugat controlerul.
  • 9
    Adăugați mai multe funcții în bara de navigare. După ce ați introdus-o, puteți începe să adăugați instrumente de navigare. Acest lucru va permite utilizatorului să se deplaseze înainte și înapoi între ecrane.
  • Adăugați un titlu în bara de navigare. Faceți clic pe elementul de navigare de sub controlerul de afișare la care l-ați alocat. Deschideți Inspectorul de atribute și introduceți titlul ecranului curent în câmpul Titlu corespunzător.
  • Adăugați un buton de mutare. Deschideți biblioteca de obiecte dacă nu este deja deschisă și găsiți elementul "Buton bar". Faceți clic și trageți-o pe bara de navigare. În mod normal, butoanele care deplasează aplicația înainte sunt plasate în partea dreaptă, în timp ce cele care o aduc înapoi sunt plasate în partea stângă.
  • Atribuiți o proprietate butonului. Butoanele pot fi configurate astfel încât să aibă proprietăți specifice care să le permită să se adapteze ușor la circumstanță. De exemplu, dacă creați o listă de sarcini, puteți pune un buton "adăuga" pentru a crea o intrare nouă. Selectați butonul și deschideți Inspectorul de atribute. Găsiți meniul Identificator și alegeți "adăuga". Butonul va deveni un logo cu un simbol "+".
  • 10
    Conectați noul buton la un ecran existent. Pentru a face ca butonul să funcționeze, va trebui să îl conectați la alt ecran. Luând exemplul listei de sarcini, butonul este plasat în partea de sus a întregii liste și trebuie să fie conectat la ecranul inițial. Pentru aceasta, țineți apăsată tasta ^ Control și glisați butonul în cel de-al doilea ecran.
  • Când eliberați butonul mouse-ului, va apărea în meniul Acțiuni de tranziție o listă de opțiuni. alege "împinge" pentru a utiliza tranziția efectului de împingere când se mișcă între ecrane. De asemenea, puteți alege "modal": ecranul se va deschide cu o acțiune complet independentă de secvență.
  • Dacă utilizați "împinge", o bară de navigare va fi adăugată automat la al doilea ecran și va fi creat un buton "înapoi". Dacă alegeți "modal", va trebui să introduceți manual oa doua bară de navigare, precum și să adăugați butoanele "anula" și "făcut" (urmând întotdeauna lista noastră - etichetele butoanelor dvs. se vor modifica în funcție de nevoile aplicației dvs.).
  • Butoanele "Anulați "e "făcut" acestea pot fi create în același mod în care este creat butonul "adăuga". Trebuie doar să selectați elementul corespunzător din meniul din Inspectorul de atribute.
  • 11
    Adăugați funcții pentru procesarea datelor. În acest moment, ați reușit să creați o interfață de navigare de bază fără a avea nevoie de codificare. Dacă doriți să obțineți alte caracteristici specifice, cum ar fi stocarea datelor și gestionarea intrărilor de utilizatori, va trebui să vă murdăriți mâinile cu programare. Codificarea nu intră în domeniul de aplicare al acestui ghid, dar există multe tutoriale Obiectiv-C disponibile pe Internet.
  • Presupunând un dezvoltator, puteți profita de interfața navigabilă prototip, deoarece va fi mult mai ușor să explicați ceea ce aveți nevoie din punct de vedere al programării.
  • Partea 4

    Testați aplicația
    1
    Porniți simulatorul iOS. Xcode este echipat cu un simulator iOS integrat care vă permite să testați aplicația pe diferite dispozitive prin simularea iOS. Pentru a porni simulatorul, alegeți "Simulator și depanare" din meniul derulant din partea de sus a ferestrei Xcode și faceți clic pe dispozitivul pe care doriți să îl testați.
  • 2
    Construiți aplicația. Faceți clic pe butonul "construi", care arată ca un buton tradițional de redare, pentru a compila aplicația și ao executa. Ar putea dura câteva minute. Veți vedea progrese în bara de instrumente. După finalizarea procesului de compilare, simulatorul iOS va porni și puteți începe să certificați aplicația.
  • 3
    Încercați aplicația pe iPhone. Înainte de a distribui aplicația de testare, puteți să o testați pe dispozitivul dvs. personal (dacă aveți unul). Mai întâi, conectați dispozitivul la computer prin USB. Dacă deschideți iTunes, închideți-l. selecta "Dispozitiv și depanare" din meniul derulant și apoi faceți clic pe buton "construi". După câteva secunde, aplicația ar trebui să se deschidă pe iPhone. Testați toate caracteristicile înainte de al închide.
  • 4
    Debugați-vă cererea. Dacă există probleme, trebuie să începeți să înțelegeți ce se întâmplă și de ce. Acesta este un subiect foarte mare și există nenumărate motive pentru care cererea se poate opri. Deschideți consola de depanare și citiți mesajele de eroare. Cel mai adesea ele sunt destul de criptice. Dacă nu înțelegeți eroarea, încercați să căutați pe Internet. Veți găsi probabil o intervenție pe un forum de dezvoltare Apple la care un dezvoltator de experți va răspunde cu amabilitate.
  • Debugarea poate fi foarte lungă și obositoare. Perseverarea vă va permite să vă îmbunătățiți cu timpul. Veți învăța să recunoașteți greșelile, să le urmăriți rapid și chiar să le așteptați în mai multe rânduri. O greșeală obișnuită este aceea de a reaminti un obiect din memorie de mai multe ori. Altă este de a uita să alocăm și să inițializăm un obiect înainte de a încerca să-l adăugăm sau să-i atribuim sarcini. Cu fiecare aplicație, erorile dvs. vor scădea considerabil.
  • 5
    Verificați utilizarea memoriei. IPhone are o memorie foarte limitată. Ori de câte ori alocați memorie unui element, atunci când ați terminat, trebuie să îl eliberați și să eliberați memoria ocupată. Există un instrument SDK pentru iPhone, care, printre altele, vă permite să vizualizați și să analizați cât de multă memorie folosiți.
  • După selectare "Dispozitiv și depanare", alegeți Run → Run cu instrumentul de performanță → Leak. În acest fel, veți deschide Instrumentele și veți lansa aplicația pe dispozitiv. Continuați și utilizați aplicația ca de obicei. Uneori, vă va părea că aplicația se blochează în timpul analizei utilizării memoriei. Orice pierderi vor fi evidențiate cu un vârf roșu pe o linie de timp. Originea oricărei scurgeri va fi afișată în partea de jos a ecranului.
  • Dând dublu clic pe obiectele problematice, trebuie să accesați codul relevant. Făcând clic pe săgeata din coloană "adrese", veți putea vedea istoricul pierderii. Uneori, punctul de detectare nu coincide neapărat cu sursa problemei.
  • Dacă sunteți nedumerit, încercați procesul de excludere. Observați și / sau restrângeți anumite zone din codul dvs. și executați-l. Uneori, prin restrângerea unei zone mai mari, ajungem să găsim linia responsabilă de cod. Dacă știți unde este eroarea, o puteți corecta sau o rescrieți. Rețineți: utilizând un motor de căutare, puteți găsi întotdeauna legături directe către forumurile interne ale Apple sau documentația specifică a problemei dvs.
  • 6
    Distribuiți aplicația astfel încât să fie testată și controlată de alții. Chiar dacă testarea aplicației dvs. într-un mediu simulat este o modalitate foarte bună de a vă asigura că funcționează și că interfața este adecvată, nimic nu depășește testele efectuate de alți utilizatori externi. Asigurați-vă că ați corectat cele mai izbitoare erori înainte de a trimite aplicația pentru testare externă. Pentru a distribui aplicația testerelor dvs., va trebui să creați un certificat Ad-Hoc pe site-ul Centrului de dezvoltare iOS.
  • Examinatorii externi vă pot oferi multe răspunsuri pe care nu le-ați aștepta. Poate fi utilă în special dacă aveți o aplicație complexă.
  • Pentru a autoriza dispozitivele tester, va trebui să obțineți numărul UDID din fiecare dispozitiv.
  • Alegeți dispozitivul din lista derulantă și apăsați pictograma "Construiți". În Finder, accesați folderul proiectului și răsfoiți dosarul "Ad-Hoc-iPhoneOS". În interior, va exista o cerere. Copiați certificatul în același director "AdHoc.mobileprovision" pe care l-ați primit de la Centrul pentru iOS Dev. Selectați aplicația, certificatul și zip. Puteți livra acest fișier la testerul dvs. extern. Va trebui să creați altele diferite pentru fiecare certificat Ad-Hoc.
  • Partea 5

    Eliberați Proiectul
    1
    Creați distribuția dvs. Selectați Dispozitiv și Eliberați din meniul derulant. Apăsați pictograma "construi". În Finder, accesați folderul de compilare al proiectului și căutați folderul "Release-iPhoneOS". În interior va fi o cerere. Comprimați-o într-o arhivă.
    • Pentru ca aplicațiile noi să treacă prin certificarea Apple, acestea vor trebui să fie optimizate pentru afișajele iOS8 și Retina.
  • 2
    Deschideți panoul de control iTunes Connect. Aveți acces la acesta din centrul iOS Dev Center. Dacă totuși trebuie să finalizați configurarea, o veți găsi în partea de sus a paginii. Asigurați-vă că toate informațiile dvs. bancare și fiscale au fost introduse corect.
  • 3
    Introduceți toate informațiile despre aplicație. Faceți clic pe "Gestionați aplicațiile" și selectați "Adăugați o aplicație nouă". Completați numele aplicației, introduceți numărul SKU și selectați ID-ul pachetului. Selectați pachetul de aplicații din meniul derulant.
  • Completați formularul care conține descrierea aplicației, cuvintele cheie, site-ul de asistență, categoria, e-mailul de contact, drepturile de autor etc.
  • Completați formularele privind drepturile de autor și prețurile.
  • Păstrați imaginile de care aveți nevoie pentru iTunes la îndemână. Veți avea nevoie de o pictogramă vector 512 x 512 și câteva capturi de ecran ale ecranelor de aplicație. Capturile de ecran pot fi preluate de la simulatorul iPhone folosind comanda ⇧ Command + Shift + 4 și tragerea vizorului în zonă. Pentru iPhone, acestea trebuie să fie de 320 x 480. Ele reprezintă o parte foarte importantă a comercializării aplicației dvs., deci trebuie să vă asigurați că acestea prezintă cele mai interesante părți.
  • 4
    Încărcați aplicația. Făcând clic "Gata de încărcare binară" va fi returnat pe un ecran unde puteți descărca aplicația Uploader. Descărcați și apăsați pe Terminat.
  • Instalați instrumentul pentru încărcarea aplicației și lansarea acesteia. Prima dată când urmați programul, vi se va solicita informații de acces la iTunes.
  • Instrumentul pentru încărcarea aplicației va verifica contul dvs. iTunes Connect și veți găsi toate aplicațiile pe care sunteți gata să le încărcați la binare. Acestea vor fi afișate într-un meniu derulant. Selectați pe cel dorit, alegeți arhiva de distribuție creată anterior și încărcați-o. Incarcatorul va verifica unele lucruri in distributie si va raporta o eroare daca gaseste ceva incorect (de exemplu, un numar de versiune, o pictograma lipsa, ...). Dacă totul merge bine, se va încărca fișierul * .zip și întregul proces se va termina.
  • 5
    Acum tot ce trebuie să faceți este să așteptați procesul de revizuire. Apple vă va anunța după câteva zile sau săptămâni prin e-mail dacă starea aplicației se modifică "În revizuire". Odată ce acest proces este început, este foarte rapid. Dacă nu treceți bara de test inițială, veți primi un e-mail de la Apple, care va explica de ce și vă va oferi sugestii pentru a rezolva problema. În cazul în care aplicația dvs. trece, Apple vă va scrie care vă va spune că aplicația este gata de vânzare și va apărea pe iTunes App Store.
  • 6
    Promovați aplicația. Acum că este disponibil pentru cumpărare, este timpul să începeți să răspândiți cuvântul. Utilizați rețelele sociale, trimiteți comunicate de presă către site-uri interesate de aplicații, creați videoclipuri pentru YouTube și faceți tot ce aveți nevoie pentru ca oamenii să vorbească despre asta.
  • Puteți trimite copii libere unor bloggeri, astfel încât aceștia să poată scrie despre aplicația dvs. pe site-ul lor sau să le revadă pe canalul YouTube. Dacă puteți ajunge la cele foarte populare, ar putea duce la numeroase vânzări.
  • 7
    Verificați vânzările. Descărcați gratuit aplicația iTunes Connect Mobile pentru iPhone. Accesați în fiecare zi pentru a monitoriza veniturile, piețele și națiunile de vânzări. Aceasta este partea distractivă! Apple vă va trimite periodic e-mailuri cu link-uri către cele mai recente date de vânzări. Le puteți descărca pentru a le arhiva. Mult noroc!
  • Sfaturi

    • Încercați să fiți originali și să nu copiați aplicații deja în App Store. Faceți o căutare amănunțită în App Store pentru a afla ce este deja disponibil. Evident, dacă ideea dvs. este mai bună, implementați-o.
    • Căutați mereu modalități de îmbunătățire a aplicației.
    • Încercați să testați aplicația pe cât mai multe dispozitive i-vă sunt la îndemână, chiar mai bine dacă au instalat versiuni diferite de iOS.
    • Dacă preferați ghidurile de hârtie, căutați câteva cărți de dezvoltare iPhone la Amazon.it.

    Avertismente

    • Când ați reușit să publicați o aplicație în App Store, nu fiți intimidați de persoanele care părăsesc recenzii greșite. Unii lasă feedback util, în timp ce alții preferă să se plângă.
    • Fiind dependent, este posibil să nu vă puteți opri.
    • Nu este garantat că veți obține multe descărcări sau multe vânzări: nu vă descurajați.
    • SDK-ul iPhone, precum și dispozitivele, evoluează în mod constant. Dacă o actualizare este disponibilă în timp ce lucrați la un proiect, asigurați-vă că citiți ce este nou înainte de ao instala. Cu excepția cazului în care Apple cere ca noile aplicații să fie dezvoltate cu cea mai recentă versiune a SDK-ului, puteți trece imediat la actualizare. Dacă decideți să vă actualizați, unele metode pe care le-ați utilizat pot deveni caduce și, prin urmare, în ciuda faptului că este dificil să se producă mesaje de eroare mai grave decât un avertisment, aveți grijă.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit