Cum se utilizează culorile într-un program în C
Schimbarea culorii textului sau a formelor din programul dvs. C le poate face să iasă mai mult la ochiul utilizatorului care execută aplicația. Aceasta este o operație destul de simplă, iar funcțiile necesare sunt incluse în bibliotecile de limbaj standard. Puteți modifica culoarea a tot ceea ce faceți pe ecran.
conținut
paşi
Partea 1
Modificați culoarea textului de ieșire

1
Includeți biblioteca standard de intrare / ieșire. Această bibliotecă utilizată pe scară largă vă permite să modificați culoarea textului de ieșire. Adăugați următorul cod la începutul programului:
#include
2
Includeți biblioteca Consolei de intrare / ieșire. Acest lucru facilitează obținerea informațiilor de la tastatură de la utilizator. Adaugă-l sub asta stdio.h:
#include #include
3
Utilizați funcția textcolor pentru a defini culoarea textului. În acest fel, puteți schimba culoarea textului de ieșire. Culorile trebuie să fie în majuscule sau cu un cod numeric:
# include # includemain () {textcolor (RED) - // Puteți scrie "4" în loc de "RED", dar codul ar fi mai puțin lizibil}
culoare | Valoare numerică |
---|---|
BLACK | 0 |
BLUE | 1 |
VERDE | 2 |
CYAN | 3 |
RED | 4 |
MAGENTA | 5 |
BROWN | 6 |
LIGHTGRAY | 7 |
DARKGRAY | 8 |
lightblue | 9 |
lightgreen | 10 |
lightcyan | 11 |
lightred | 12 |
lightmagenta | 13 |
GALBEN | 14 |
WHITE | 15 |
4
Adăugați textul de ieșire și completați programul. Includeți o funcție cprintf pentru a afișa un mesaj cu culoarea selectată. Utilizați funcția getch la sfârșitul programului, să îl închidă după ce a apăsat o tastă de la utilizator.
# include # includemain () {textcolor (RED) - // Puteți scrie "4" în loc de "RED", dar codul ar fi mai puțin legibilecprintf ("Bună ziua!") -getch () - retur 0-}

Partea 2
Modificați culoarea desenelor
1
Includeți biblioteca grafică. Această bibliotecă C vă permite să desenați obiecte și să schimbați culoarea lor. Accesați-l prin includerea acestuia la începutul programului:
#include
2
Includeți biblioteca Consolei de intrare / ieșire. Puteți să-l utilizați pentru a obține cu ușurință intrarea utilizatorilor. Adaugă-l sub asta graphics.h:
#include #include
3
Inițializați variabilele șoferului și modul grafic. Trebuie să faceți acest lucru înainte de a începe să desenați obiecte, astfel încât programul să aibă acces la driverele grafice ale sistemului. În acest fel, veți crea o zonă de pe ecran în care puteți desena obiecte.
# include # includemain () {int gd = DETECT, gm-initgraph (&gd, &GM, "C: TC BGI") - // Schimbați această cale cu cea a compilatorului dvs.}
4
Setați culoarea obiectului pe care doriți să îl desenați. Înainte de a scrie codul obiect, utilizați funcția setcolor pentru a defini culoarea:
# include # includemain () {int gd = DETECT, gm-initgraph (&gd, &GM, "C: TC BGI") -setcolor (BLUE) - // Puteți scrie "1" în loc de "BLUE" pentru a obține aceeași culoare, dar codul va fi mai puțin lizibil}
5
Desenați obiectul dorit. În acest exemplu, vom desena un dreptunghi folosind funcția dreptunghi. Puteți utiliza oricare dintre instrumentele de desenare graphics.h pentru a crea figuri ale culorii alese.
# include # includemain () {int gd = DETECT, gm-initgraph (&gd, &GM, "C: TC BGI") -setcolor (BLUE) - dreptunghi (50,50,100,100) - // Aceste numere indică poziția colțurilor din stânga și din dreapta sus ale figurii}
6
Încheiați programul și încercați. Adăugați comanda getch și dezactivați zona grafică la închidere. Completați-l și încercați să-l executați.
# include # includemain () {int gd = DETECT, gm-initgraph (&gd, &GM, "C: TC BGI") -setcolor (BLUE) - dreptunghi (50,50,100,100) -getch () - closegraph () - retur 0-}
Exemple
// Hello Colored World.cpp: fișierul principal de proiect. # Include // Utilizat cu MS Visual Studio Express. Ștergeți această linie dacă folosiți un program diferit # include // Numai pentru WaitKey () # include#include #include folosind consola namespace std-MÂNER = GetStdHandle (STD_OUTPUT_HANDLE) - // Pentru a utiliza SetConsoleTextAttribute () WAITKEY void () - int main () {int len = 0, x, y = 240- = 240 // Background text albastru, "Bună ziua. Astăzi mă simt frumos! `` - len = text.length () - cout << endl << endl << endl << `` t t `` - // Începeți trei rânduri în partea de jos, două file la dreapta (x = 0-x254) // Există 255 de culori. Cu 255 textul va fi scris în alb pe un fundal alb, deci ar fi invizibil, așa că ignorăm = 240- // dacă y > 254, rapoarte caracterele negri pe fond biancoSleep (250) - // Pauza între litere} SetConsoleTextAttribute (consola, 15) - // set de culoare pe un fond negru, caractere bianchiWaitKey () - // Programul terminat, așteaptă presiunea un buton pentru a închide WAITKEY} void () {cout << endl << endl << endl << `` t t t Apăsați orice tastă"-În timp (_kbhit ()) _getch () - // Șterge tamponul de input_getch () - // Așteptați presiunea unui tastowhile (_kbhit ()) _getch () - // Șterge bufferul de intrare (unele chei trimite două mesaje)}
# include # includemain () {int gd = DETECT, gm, desen_color-char la [100] -initgraph (&gd,&gm, `` C: TC BGI ``) - colore_disegno = getcolor () - sprintf (a, `` Design curent Color =% d ``, colore_disegno) -outtextxy (10, 10, a) - getch () - closegraph () - return 0-}
Distribuiți pe rețelele sociale:
înrudit
Cum se adaugă MP3 în iTunes
Cum se adaugă text în Photoshop
Adăugarea textului într-un videoclip utilizând programul Final Cut Pro
Cum se adaugă un contur de text cu GIMP 2
Cum de a schimba fontul pe iPhone
Cum de a schimba culoarea textului în HTML
Cum de a schimba culorile în comanda
Cum se modifică culoarea textului în Adobe Illustrator
Cum de a schimba culoarea legendelor de Snapchat
Cum de a schimba culoarea de fundal în Adobe Illustrator
Cum să centrați textul în HTML
Cum se creează o aplicație Consola "Hello World" în Visual C +
Cum se efectuează scanarea fără fir a unui document cu un HP Deskjet 5525
Cum sa faci un tablou de bord plin de nastere
Cum se introduce o fotografie în interiorul textului în Photoshop
Modificarea șabloanelor Flash
Modificarea proprietăților caracterelor de text ale unui document PDF
Cum să micșorați textul în Mozilla Firefox
Cum se înlocuiește textul cu Photoshop
Cum se utilizează Etichetele de font și culori în HTML
Cum se utilizează eticheta HTML Marquee