gtemata.com

Cum de a cuceri frontiera de luptă în Pokemon Emerald

Lupta Frontier este o zonă specială de ciocniri din Pokemon Emerald, care este extinderea la luptă turn Pokemon rubin și safir. În plus față de Turnul luptă, au fost adăugate alte șase clădiri: Arena lupta, lupta industrie, Palatul lupta, lupta stadion, Muntele Lupta Lupta și piramida. În fiecare dintre aceste zone veți găsi un antrenor final numit Brain of the Frontier. Pentru a cuceri complet lupta de frontieră, va trebui să învingi fiecare creier de două ori.

paşi

Metoda 1

Pregătiți-vă pentru bătălie
1
Aflați regulile. Deși fiecare clădire are propriile reguli, următoarele se aplică tuturor:
  • Ouăle nu sunt permise. În plus, legendarul Pokemon următoare nu pot participa - mewtwo, Mew, Lugia, Ho-Oh, Celebi, Kyogre, Groudon, Rayquaza, Deoxys și Jirachi.
  • Ele nu sunt în valoare de două elemente: Pokemon înregistrat pentru provocare nu poate păstra două elemente identice. De exemplu, dacă aveți un Pikachu și un Electrike, acestea nu pot să dețină atât un Magnet. Dacă respectați această regulă, toate obiectele sunt acordate.
  • Nu veți primi bani sau experiență după o luptă. De asemenea, toate Pokemon-urile pe care le-ați întâlnit nu vor fi adăugate la Pokedex, chiar dacă nu le-ați văzut niciodată înainte.
  • Utilizarea rucsacului și a tuturor obiectelor pe care le conține este interzisă în timpul luptei. Dă-ți Pokemonul articolele necesare înainte de a începe o luptă.
  • 2
    Asigurați-vă că Pokémon-ul dvs. este suficient pregătit și instruit. Deoarece Frontiera de Fight este o zonă dinamică cu diferite clădiri și reguli pentru lupte, va trebui să vă asigurați că aveți anumite Pokemon-uri pentru fiecare provocare. Ei vor trebui să aibă dreptul de natură și mișcări, precum și aptitudini utile. Este, de asemenea, benefic să aveți grijă de antrenamentul EV al Pokemonului.
  • 3
    Insistă. Pentru a face față unei clădiri Frontier Lotta, va trebui să obțineți anumite dungi de victorii. Potrivit clădirii, aceasta poate însemna să trebuiască să câștigi bătălii consecutiv sau să eliberezi o anumită serie de camere sau etaje pentru fiecare provocare. Deoarece păstrarea unei vieți câștigătoare în viață nu este ușoară, poate dura ceva timp înainte de a putea întâlni un creier al frontierei pentru a obține simbolul de aur sau argint. Nu renunta! Dacă puteți câștiga toate cele 7 simboluri de aur, cartea dvs. Trainer va crește.
  • 4
    Folosiți cu înțelepciune punctele de luptă. Punctele de luptă sunt acordate după fiecare luptă, iar suma depinde de clădire și performanța dvs. în luptă. Puteți să schimbați aceste puncte de luptă în serviciile de tranzacționare pentru a primi articole, vitamine sau decorațiuni pentru baza dvs. secretă. Utilizați punctele de luptă pentru a achiziționa elemente utile care vă vor ajuta în lupte.
  • Metoda 2

    Bate industria de lupte
    1
    Aflați cum să cunoașteți bine arena. În această clădire, nu vi se va permite să utilizați Pokémon. Veți primi cu Pokemon împrumutat. Această clădire vă testează cunoștințele în luptă și pe compatibilitatea dintre tipuri. Dacă câștigi toate cele 7 bătălii, vei fi terminat o serie.
  • 2
    Alegeți-vă Pokemon și planificați o strategie. Înainte de a începe provocarea, un om de știință din clădire va prinde Pokemon și vă va permite să alegeți 3 printre altele. 6. Asigurați-vă că studiați rezumatul fiecărui Pokemon pentru a formula cea mai eficientă echipă posibilă. Luați în considerare tipurile, abilitățile, mișcările și obiectele.
  • 3
    Acordați atenție sfaturilor care vi se dau. Înainte de o bătălie (cu excepția celei cu Brainul), un om de știință vă va informa despre stilul de luptă al viitorului adversar. Pe baza a ceea ce vă spune, adversarul va avea un Pokemon care va cunoaște anumite mișcări.
  • De exemplu, un adversar care "el pare a fi cineva care iubește riscul" el va avea probabil Pokemon cu mișcări puternice, dar care au puțină precizie sau daune mari de recul.
  • Fii flexibil. După ce a învins un antrenor, vi se va da posibilitatea de a schimba unul dintre Pokemon cu adversarul tău învins înainte de a trece la următoarea luptă. Chiar și în acest caz, luați în considerare strategia dvs. și decideți în consecință. Acest lucru poate determina rezultatul următoarei bătălii.
  • 4
    Înfrângerea lui Noland. Brainul industriei de lupte este Noland, site-ul șef. Veți fi nevoit să vă confruntați cu aceasta după cea de-a 21-a și a 42-a bătălie a unei benzi (respectiv pentru simbolurile Argint și Aur). Aceasta înseamnă că pentru provocarea de argint, Noland va fi ultimul antrenor al celei de-a treia serii consecutive. Pentru provocarea de aur, va fi ultimul antrenor al celei de-a șaptea serii consecutive. El va folosi, de asemenea, Pokemon aleatoare. Odată bătut, vă va da simbolul cunoașterii.
  • Metoda 3

    Beat the Fight Arena
    1
    Aflați cum să cunoașteți clădirea. Arena Lotta este situată la est de turnul Lotta și la nord de Palazzo Lotta. Sunt adesea organizate ciocniri între antrenori și Pokémon. În această clădire, veți lupta cu trei dintre Pokemon împotriva unei serii de antrenori. Singura limită este că veți avea trei turnuri pentru a învinge Pokémon-ul adversarilor. Dacă nu poți să învingi un Pokemon în limita de timp, meciul va fi decis de judecători. Din nou, dacă câștigi toate cele 7 bătălii, vei fi terminat o serie. Această clădire testează puterea și puterea voastră de tine și de Pokemon. La sfârșitul celor trei războaie, ambii luptători vor fi judecați pentru următoarele trăsături:
    • Mentalitatea. Pentru fiecare atac reușit, 1 punct în această categorie este acordat Pokemon. Cu toate acestea, nu se acordă puncte pentru mișcările care necesită mai întâi lovirea adversarului, cum ar fi Revenge sau Mirror). Este posibil să primiți maximum 2 puncte în această categorie.
    • Îndemânare. Această categorie evaluează precizia unui Pokemon. Un punct este acordat pentru fiecare mișcare care lovește. Este posibil să primiți maxim 2 puncte.
    • Corp. Această categorie măsoară vitalitatea unui Pokemon. VP-urile (punctele de viață) ale unui Pokemon la finalul celei de-a treia runde sunt comparate cu VP-urile lor la începutul primului tur. Pokemon-ul cu cel mai bun raport primește 2 puncte în această categorie.
  • 2
    Înfrângerea Greta. Brainul Lottei Arena este cunoscut sub numele de Greta, Milionarul Arena. Voi o veți întâlni după a 28-a și a 56-a bătălie a unei benzi. Aceasta înseamnă că pentru provocarea de argint, Greta va fi ultimul antrenor al celei de-a patra serii consecutive. Pentru provocarea de aur, el va fi ultimul antrenor al celei de-a opta serii consecutive. Odată bătut, vă va da simbolul curajului.
  • Metoda 4

    Beat Stadionul de luptă
    1
    Aflați cum să cunoașteți clădirea. Stadionul Lotta, situat în colțul din stânga sus al Lotta Frontier, este o sală mare ce găzduiește turnee Pokemon. Antrenorii participă la aceste turnee în speranța de a deveni campionul stadionului. În această clădire, veți alege 3 Pokemon pentru provocare și 2 Pokemon pentru fiecare meci. În fiecare provocare, veți întâlni 15 alți autocare pe o masă knock-out. Pentru a câștiga o serie la stadionul Battle, trebuie să câștigi 4 meciuri. Înainte de fiecare bătălie puteți verifica tabloul turneelor ​​pentru a vedea cine sunt ceilalți antrenori, Pokemon-ul și stilul lor de luptă. Stadionul Lotta vă pune la încercare strategia.
  • 2
    Înfrângerea lui Tucker. Brainul stadionului de luptă este Tucker, stadionul Ace. Voi o veți întâlni după a 20-a și a 40-a bătălie a unei benzi. Aceasta înseamnă că pentru provocarea de argint, Noland va fi ultimul antrenor al celui de-al cincilea turneu consecutiv. Pentru provocarea de aur, va fi ultimul antrenor al celui de-al zecelea turneu consecutiv. După ce va fi înfrânt, vă va da simbolul tactic.
  • Metoda 5

    Beat Monte Lotta
    1
    Aflați cum să cunoașteți clădirea. Monte Lotta este un munte mare reprezentând un Seviper. În interiorul hotelului există 21 de camere, comandate în grupuri de 3. Trecerea cu 14 camere consecutiv vă permite să finalizați o serie. Folosind 3 din Pokemon, va trebui să alegeți una dintre camerele dintr-o serie pentru a continua. În funcție de alegerea dvs., puteți întâlni antrenori pentru a învinge, Pokemon sălbatic, vindecați-vă Pokemon de la asistente medicale sau un antrenor care va trata statutul negativ la Pokémon. Monte Lotta testează norocul tău în luarea deciziilor.
  • 2


    Acordați atenție sfaturilor care vi se dau. Înainte de a alege o cameră, veți găsi o asistență medicală lângă fiecare ușă. Dacă vorbești cu ea, îți va da un sfat despre ce să te aștepți înăuntru. Urmând sfatul său, vă puteți răscumpăra bătălii inutile sau vă puteți trata adesea Pokémon-ul.
  • 3
    Adu-ți fructe cu tine, care pot vindeca stări alterate. Problema principală a lupta Monte sunt statutul negativ ca otravă sau paralizie, de aceea este recomandabil de a aduce boabe utile (cum ar fi Pescabacca sau Ciliegiabacca), sau utilizarea a stării imune la aceste Pokemon. De exemplu, dacă ai un Pokemon de tip Steel cu tine, vei preveni otrăvirea, deoarece mișcările de tip Poison nu funcționează împotriva Oțelului.
  • 4
    Învinge-l pe Lucy. Creierul lui Monte Lotta este Lucy, cunoscută și ca Regina Muntelui. Veți întâlni-o după trecerea camerelor 27 și 139 consecutive. Aceasta înseamnă că veți găsi Lucy în ultima cameră a celei de-a doua serii consecutive pentru medalia de argint și în ultima cameră a zecea serie consecutivă pentru medalia de aur. După ce o înfrânge, Lucy vă va da simbolul norocului.
  • Metoda 6

    Beat Palatul Lotta
    1
    Aflați cum să cunoașteți clădirea. Palazzo Lotta este situat la sud de Arena Lotta. Această clădire este unică, pentru că nu veți putea da nici o comandă Pokemonului dvs. în luptă. În schimb, vor lupta singur. Pentru fiecare provocare, vă veți confrunta cu antrenorii cu 3 din Pokémon. Învingerea a 7 antrenori consecutiv vă permite să finalizați o serie. Palatul testează afinitatea dvs. cu Pokemon.
  • 2
    Alegeți Pokemon cu atenție. Natura și mișcările Pokemonului pe care le folosiți în Palat pot determina rezultatul luptelor. Există trei categorii de mișcări în Palazzo Lotta:
  • Măsuri de asistență: Acestea includ mișcări care nu tratează daune, dar determină modificarea stărilor sau a statisticilor care trebuie reduse în opoziția cu Pokémon sau limitarea mișcării. Singurele excepții sunt Răzbunarea și Oglinda. Chiar dacă aceste mișcări afectează deteriorarea, o fac folosind puterea adversarului împotriva lui - spre deosebire de cei care folosesc puterea Pokemonului. Câteva exemple de mișcări de sprijin sunt Velenpowder, Coșmar și Blestem.
  • Măsurile de apărare: acestea includ mișcările utile pentru utilizator, deoarece statisticile cresc, protejează împotriva atacurilor, regenera PV, etc. Exemple sunt retragerea, protecția și odihna.
  • Atacurile se mișcă: acestea sunt toate mișcările care nu se încadrează în cele două categorii anterioare. Acestea dau daune directe adversarului tău. Exemplele sunt Lightning, Action și Pugnofocus.
  • 3
    Învinge Spenser. Brainul Palatului este Spenser, Domnul Palatului. Voi o veți întâlni după a 20-a și a 41-a bătălie a unei benzi. Acest lucru înseamnă că Spenser va fi ultimul antrenor al celei de-a treia serii consecutive pentru medalia de argint și ultima a șasea serie consecutivă pentru medalia de aur. După înfrângerea lui, el vă va da simbolul Spiritului.
  • Metoda 7

    Bateți Turnul de luptă
    1
    Aflați cum să cunoașteți clădirea. Turnul de luptă, care a fost introdus în Pokemon Ruby și Sapphire, își face revenirea în Pokemon Emerald. Aceasta este clădirea cea mai clasică, deoarece nu include reguli speciale - scopul este pur și simplu acela de a obține cea mai lungă șansă câștigătoare posibilă. În Lotta Tower Challenge, vă veți confrunta cu antrenorii folosind 3 din Pokémon. Învinge 7 antrenori la rând pentru a finaliza o serie. Turnul Lotta vă testează capacitatea de a câștiga în continuare.
  • 2
    Învinge Anabel. Brainul turnului Lotta este Anabel, cunoscută și ca Doamna Salonului. Voi o veți întâlni după bătălia a 34-a și a 69-a a unei benzi. Aceasta înseamnă că Anabel va fi ultimul antrenor din seria a cincea și a zecea. După ce o înfrânge, Anabel vă va da simbolul Ability.
  • Metoda 8

    Bateți piramida luptei
    1
    Aflați cum să cunoașteți clădirea. Piramida de luptă, situată în colțul din dreapta sus al frontierei, este o mare piramidă portocalie care conține 7 etaje complet învelite în întuneric. Folosind 3 din Pokemon, va trebui să umbli prin coridoarele întunecate și să urci între etaje până când ajungi în vârf. De asemenea, nu vi se va permite să vă aduceți rucsacul înăuntru. În schimb, veți avea un rucsac special pentru a colecta obiecte în timpul provocării. În plus față de găsirea articolelor, puteți întâlni și antrenori și Pokemon sălbatic. Dacă treceți 7 etaje consecutiv și ajungeți în partea de sus, veți fi finalizat o serie. De asemenea, de fiecare dată când terminați o serie, interiorul labirintului se schimbă. Pe măsură ce mergeți orbește, Piramida testează curajul în fața necunoscutului.
  • 2
    Mergeți la căutarea obiectelor. Lupta cu piramide este singura clădire în care puteți personaliza liber obiectele pe care le atribuiți Pokemonului. Deoarece planurile se schimbă de fiecare dată când vă apropiați de piramida, obiectele se vor schimba și ele. Este o idee bună să colectați cât mai multe obiecte posibil, precum și să continuați să mergeți la etaje.
  • 3
    Utilizați Pokemon care se poate adapta. După fiecare apariție a Piramidei de Bătălii, veți întâlni niște Pokemon sălbatici care vor fi de un anumit tip sau vor ști mișcările care provoacă o stare modificată. De aceea este o idee bună să aduci Pokémon cu abilități sau mișcări care anulează sau contracarează aceste probleme. În ceea ce privește stările negative, următoarea listă arată modul de vindecare / prevenire a tuturor stărilor posibile:
  • Poison - Baccapesca, Abilitatea de imunitate
  • Paralizie - Baccaciliegia, capacitatea de agilitate
  • Confuzie - Baccaki, capacitatea de ritm personal
  • Sleep - Baccastagna, abilități Vitale Spirit sau insomnie
  • Burn - Baccafrago, abilitatea Water Veil
  • Înghețare - Baccaperin, abilitatea lui Magma Armor
  • Infatuare - Iarbă mintală, abilitatea uitată
  • 4
    Înfrângerea lui Brandon. Creierul piramidei este Brandon, regele piramidei. Voi o veți întâlni după cea de-a 21-a și cea de-a 70-a bătălie a unei benzi. Aceasta înseamnă că Brandon va fi în partea de sus a piramidei după a treia și a zecea serie consecutivă. După înfrângerea lui, el vă va da simbolul valorii.
  • Sfaturi

    • Pentru provocarea de nivel deschis, Pokémon este eligibil pentru orice nivel. Nivelul de Pokemon al adversarilor tăi va fi relativ la cel al celui mai puternic Pokémon. De exemplu, dacă Pokemon-ul tău la cel mai înalt nivel este la 67, toate Pokemon-urile adversarilor tăi vor fi la nivelul 67. Pokemon-ul adversarului tău nu poate fi mai mic de 60 de ani.
    • Pentru a vă asigura succesul pe Stadionul de luptă, este esențial să alegeți Pokémon care să interacționeze bine unul cu celălalt. Doar transportul Pokemon cu mișcări puternice nu va garanta victoria. Luați în considerare sprijinul pentru Pokémon, cum ar fi vindecătorii sau Pokémon, care afectează stările negative.
    • Nu aveți nevoie să vă antrenați Pokemon până la nivelul 100 pentru a răspunde acestor provocări - fiecare clădire oferă două moduri: LV 50 și Open Level.
    • Notă: Pentru provocarea de 50 de niveluri, toate Pokemon pe care le veți folosi deasupra nivelului 50 văd nivelul lor temporar redus la 50 pe durata provocării. Dacă intri în orice Pokémon sub nivelul 50, nu vor primi o ajustare la nivel superior.
    • Dacă obțineți toate simbolurile de argint și vizitați Scott în casa din stânga a turnului Lotta, veți primi un Berry Lansat. Acesta poate ajuta, deoarece crește probabilitatea de lovituri critice atunci când exploatația Pokemon are mai puțin de o treime din PV. Dacă puteți obține toate simbolurile de aur, veți primi o Baccambola. Acest boabe mărește foarte mult una dintre statisticile Pokémonului care o păstrează dacă VP-ul său scade sub o treime.
    • Furtul poate fi o mișcare foarte utilă în aceste provocări. Există o șansă foarte mare ca adversarul Pokemon să aibă fructe de padure. Le puteți fura și le puteți folosi efectele. Furtul, totuși, nu va funcționa dacă Pokemon-ul tău deține deja un element sau dacă adversarul tău are capacitatea de a reține în siguranță. Trick-ul poate fi, de asemenea, foarte util, deoarece vă puteți împiedica adversarul prin schimbarea obiectului cu unul dăunător, cum ar fi Sphere toxică sau Band Choice.
    • Într-o casă din stânga imediată a stadionului Lotta, există 2 profesori de mișcări care învață se mișcă în schimbul PB. Aici puteți obține mișcări utile, dar le puteți învăța, de asemenea, la Pokemon, pe care nu le-au învățat în mod normal - de exemplu, un Typhlosion poate învăța Thunderbolt.
    • Puteți face față clădirilor în orice ordine. Ordinea indicată în acest ghid este ordinea urmată de Ash Ketchum în cutie.
    • Smeargle, fiind un Pokemon versatil, poate fi util cu Sketch. Puteți găsi multe în Caverna degli Artisti, în apropiere de Palazzo Lotta.
    • În Battle Arena, Pokemon-ul tău poate câștiga, pierde sau desena după proces. Rețineți că Pokémonul pierdut nu va fi învins. Cu toate acestea, ele nu pot fi folosite pentru restul întâlnirii.

    Avertismente

    • "nu" începeți o provocare dacă bateria este aproape goală. O lovitură câștigătoare nu este salvată până când provocarea nu este finalizată. Dacă provocarea dvs. a fost oprită înainte să o finalizați, ați fi descalificat. În acest caz, veți pierde banda și ar trebui să începeți din nou.
    • Pentru a intra în Lupta de Frontieră trebuie să fi bătut Liga Pokemon. După ce te-ai întors la Radicepoli, Norman îți va da un bilet. Acest bilet vă va permite să ajungeți la Frontiera Lotta din Porto Selcepoli sau din portul Porto Alghepoli. După ce ați ajuns pentru prima dată la Lupta Frontierei, veți putea să vă întoarceți folosind Flight.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit