gtemata.com

Cum de a găsi Oghma Infinium în Skyrim

Elder Scrolls V: Skyrim este un joc de rol disponibil pentru PS3, Xbox și PC. În interiorul jocului veți găsi o varietate de misiuni, obiecte magice și funcții diferite. Unul dintre aceste obiecte, Oghma Infinium, este un artefact Daedric foarte puternic care aparține lui Prince Daedrico, Hermaeus Mora. Este un vechi domeniu de cunoștințe scris de Xarxes, vrăjitorul și scriitorul înțelept, cunoscut și ca cel fără vârstă. În practică, aceasta este o carte care vă garantează 5 niveluri în calea aleasă - puteți alege "Calea forței", "Calea umbrelor" și "Calea magiei".

paşi

Partea 1
Vorbește cu Urag gro-Shub

1
Ajungeți la Colegiul din Winterhold. Veți găsi la nord-est de Winterhold.
  • Trebuie să fi ajuns cel puțin la nivelul 15 pentru a începe misiunea și trebuie să terminați misiunea "Cunoștințe antice", care face parte din povestea principală.
  • 2
    Ajungeți la Sala Elementelor. Traversați podul și deschideți ușa în fața acestuia - această ușă duce în Sala Elementelor.
  • 3
    Ajungeți la bibliotecă. Deschideți ușa din dreapta spre Arcanaeum, urcați pe scări până la etajul al doilea și vă veți afla într-un librărie.
  • 4
    Vorbește cu Urag gro-Shub. Este căpitanul care stă la biroul principal al librăriei. Vă va pune întrebări - răspundeți-le astfel:
  • "Caut pergamentul vechi"
  • "Spuneți-mi mai multe despre pergamentul vechi"
  • "Aveți unul pe care îl pot folosi?"
  • "Și pentru Sângele Dragonului?"
  • Răspundeți corect la întrebări și vă va da două cărți.
  • 5
    Citiți cartea "Considerații asupra scrolurilor vechi". Misiunea va începe "Înțelegerea Transcendentului".
  • 6
    Vorbește cu Urag din nou. Selectați următoarele opțiuni:
  • "Această carte "Considerații" este de neînțeles" și "Unde a plecat?"
  • Urag vă va spune să mergeți la nord spre ghețari.
  • Partea 2
    Găsirea lui Septimus Signus

    1
    Se îndreaptă spre muntele negru. Lăsați Colegiul Winterhold și mergeți spre nord, continuând să avansați până veți vedea forma unui munte negru pe bara de hartă. Veți vedea o barcă mică și o ușă lângă ea - acesta este avanpostul Septimus Signus.
  • 2
    Introduceți ușa și veți ajunge la o peșteră de gheață. Mergeți spre partea inferioară a peșterii și veți vedea Septimus Signus.
  • Dacă nu găsiți avanpostul Septimus Signus, mergeți spre nord până la ruinele Templului Cerului și apoi continuați spre nord-vest până veți vedea barca.
  • 3
    Vorbește cu Septimus Signus. Veți primi informații despre Ancient Scroll, dar vă va cere să faceți ceva pentru el în schimb. Misiunea va începe "Notați Lexiconul" după ce a vorbit cu el.
  • Partea 3
    Kill J`darr

    1
    Du-te la Alftand. Se află direct la sud-vest de avanpostul Septimus Signus - cel mai simplu mod de a găsi este să deschideți harta și să amplasați markerul în poziția respectivă.
    • Harta dvs. va fi marcată automat de Alftand, astfel încât să nu vă faceți griji că vă rătăciți de ani de zile.
  • 2
    Introduceți ruinele Glacial Alftand. În interiorul Alftand veți vedea că cursorul misiunii vă va îndruma mai adânc în zonă. Introduceți ruinele și urmați singura rută disponibilă. Veți auzi oamenii vorbind, deci dacă sunteți la un nivel scăzut, procedați cu prudență.
  • 3
    Continuați să avansați. După ce ați ajuns la masă cu Dwarf Spiders (lângă poarta sângeroasă), mergeți pe potecă în sus și continuați să intrați în ruine până când auziți o altă voce. Uită-te în dreapta ta și vei vedea un Khajiit numit J`darr.
  • 4
    Kill J`darr. El va încerca să te omoare, așa că scapă de el înainte să o poată face.
  • Partea 4
    Ajungeți la scări după cascadă

    1
    • După uciderea lui J`darr, continuați de-a lungul singurului drum disponibil și veți vedea o piatră luminată în interiorul unui ornament de aur. Veți fi atacați de două sfere pitic în această zonă - ștergeți-le înainte de a avansa.
  • 2
    Du-te și apoi lăsați-l după uciderea sferelor pitic. Continuați să mergeți pe această cale până ajungeți la capăt și va trebui să vă confruntați cu doi păianjeni pitici. Ucide păianjenii și traversează ușa mare de aur.
  • 3
    Continuați să mergeți pe coridor și să vă întoarceți la stânga la sfârșit. Continuați să avansați și să urcați pe scări, apoi virați la stânga. Răsuciți la stânga la capătul următorului coridor, dar aveți grijă de pistoanele care vă pot împinge de pe traseu.
  • La sfârșitul primului coridor, după intrarea în poarta aurită, veți găsi un piept de comori protejat de o capcană. Dacă doriți să o deschideți, mergeți la stânga și evitați o parte a podelei cu un desen.
  • 4
    Continuați să urmați coridorul până ajungeți la o altă ușă de aur. Intrați pentru a ajunge la Animocultorio din Alftand. Continuați să mergeți înainte și introduceți o altă ușă de aur, virați la stânga la colț și eliberați păianjenul pitic.
  • 5
    Urcați scările și eliminați utilajele dwarven care vă vor ataca. Continuați să avansați până vedeți alte scări. Urcați pe scări, dar evitați plăcile acoperite cu aur.
  • Dacă umbli pe una dintre ele, vei declanșa o capcană. Du-te pe scări și încercați din nou, dacă se întâmplă.
  • 6
    Mergeți la stânga în partea de sus a scărilor. Veți vedea că pârghia este dincolo de barele metalice. Apropiați-vă de ele și puteți activa levierul. Du-te pe scări și săriți pe platforma circulară de sub ei.
  • 7
    Abordați mini cascadă și veți vedea o altă scară. Urmați-l pentru a coborî din nou până ajungeți la o ușă de aur protejată de flăcări. Așteptați ca flăcările să se stingă înainte de a traversa ușa.
  • Partea 5
    Ajungerea la Black Reach



    1
    • Fii atent în această zonă - vei găsi multe Falmers destul de durabile, în special cele cu armuri grele.
  • 2
    Omoară tot Falmerul pe care îl vezi. După aceea, continuați să intrați în rune, să mergeți în jos pe scări și veți fi atacați de alt Falmer. Îndepărtați-le și ignorați levierul acum, întoarceți-vă la stânga și continuați să mergeți în jos.
  • 3
    Introduceți un alt coridor și întoarceți-l la stânga la sfârșit. Du-te pe scări și deschideți ușa spre Catedrala Alftand.
  • 4
    Virați spre stânga. Fii atent - podeaua e plina de capcane. Mergeți prin ușa aurită și urcați pe scări, înfrângeți Falmerii din fața dvs. și urcați-vă pe scări spre stânga. Activați comutatorul și traversați portalul deschis.
  • 5
    Omoară Centurionul Dwarven. Odată ce l-ați șters, veți primi cheia liftului. Du-te pe scări și prin ușă, dar rămâi ascuns. Veți găsi doi dușmani care vor încerca să se sinucidă - așteptați ca cineva să fie eliminat înainte de al ucide pe celălalt.
  • 6
    Activați mecanismul Dwarf în centrul camerei. Va apărea o scară: utilizați-o pentru a ajunge la Blackreach.
  • Partea 6
    Finalizați misiunea "Notați Lexiconul"

    1
    Du-te pe scări după ce ajungi la Blackreach. Mergeți spre sud-vest până ajungeți la un mic canal - virați la stânga și traversați podul de acolo.
  • 2
    Continuați să avansați până când vedeți un turn. Se îndreaptă spre turn și intră în ușă. În interior veți vedea o pârghie - trageți-o pentru a ajunge la turnul Mzark.
  • 3
    Continuați să avansați până ajungeți la turnul Mzark. Virați la stânga unde o sferă gigantică Dwarven este încorporată în podea. Du-te pe scări și veți vedea o mașină mare.
  • 4
    Abordarea mașinii controlează și o activează.
  • Apăsați al doilea buton din dreapta de 3 ori.
  • Apăsați de două ori butonul terț și ultima se va deschide.
  • Apăsați ultimul buton și aparatul se va activa.
  • 5
    Duceți-vă și luați Pergamentul Antic din mașină. Vino înapoi și ridică Lexiconul de unde ai lăsat-o.
  • 6
    Reveniți la Blackreach și urmați indicatorul. Veți vedea un turn spre sud. Capul acolo și activați mașina Nanico pentru a elibera barele de poartă. Introduceți și utilizați pârghia pentru a reveni la Skyrim.
  • 7
    Deschideți harta și călătoriți către avanpostul Septimus Signus. Conectează-te și discuta cu Septimus, spunându-i "Am înregistrat Lexiconul" și îl veți da lui. El vă va cere să faceți alte sarcini.
  • 8
    Ieșiți din pestera. Veți vedea ceva neplăcut care blochează pasajul. Vorbește cu el și selectează "Eu sunt robul vostru, domnul meu" la sfârșitul dialogului. Acum du-te înapoi la Skyrim.
  • Partea 7
    Obțineți Oghma Infinium

    1
    Du-te la Liars Retreat. Pentru a ajunge la ea, mergeți spre sud-vest de Solitude și urmați pârâul, apoi urcați pe munte până veți găsi Retreat.
  • 2
    Omoara toti dusmanii. Fii atent, aici sunt multe Falmer, greu de ucis. Când ucizi Falmerii, ia-ți sângele și mergi pe coridorul următor.
  • 3
    Deschideți ușa din stânga coridorului. Ucideți căpitanul și să-i luați sângele. Lăsați încăperea și mergeți în partea dreaptă a coridorului. Introduceți a doua ușă și colectați sângele elfului din pădurea moartă între paturi.
  • 4
    Introduceți tunelul la capătul coridorului. Continuați până când găsiți un alt bandit mort - colectați sângele lui și acum veți avea 4 tipuri.
  • 5
    Întoarceți-vă la Skyrim și ajungeți la câmpul cu sloturi Torrent. O găsiți la nord de Whiterun.
  • Dacă ați finalizat misiunea de sabie a lui Amren, veți fi vizitat deja acest loc și veți putea folosi călătoria rapidă.
  • 6
    Introduceți pestera și ajungeți la cea mai adâncă parte. Veți reveni în aer liber și veți vedea un elf înalt mort în râu. Strângeți-vă și luați sângele, apoi întoarceți pașii și reveniți la Skyrim.
  • 7
    Dați sânge lui Septimus. Călătorește rapid spre avanpostul Septimus Signus și îi dă sângele. Urmează-l la intrarea Nanico care se deschide.
  • 8
    Luați cartea când Septimus este incinerat. Acum vei avea Oghma Infinium!
  • Sfaturi

    • Oghma Infinium poate fi folosit o singură dată, cu excepția celor care au copia originală a jocului, unde există un bug care vă permite să îl utilizați de mai multe ori.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit