gtemata.com

Cum de a învinge subțire

Dacă ați descărcat jocul de oroare independent de supraviețuire, "Subtire: cele opt pagini" este posibil să aveți dificultăți la terminarea acesteia. Nu te speria! Acest articol vă va sugerat toți pașii de urmat pentru a termina jocul și a triumfa peste jocul Slender. Nu veți avea nevoie de huse, lumini de noapte sau suzete.

paşi

Partea 1

Joacă subțire în modul clasic
Imagine intitulată Beat Slender: Cele opt pagini Pasul 1
1
Căutați pe Google o hartă a pădurii subțiri. Din moment ce vă aflați deja pe această pagină, puteți găsi unul aici. Memorați-o până când sunteți sigur că vă puteți deplasa în siguranță în interiorul acesteia. Există 10 repere unice și 8 note împrăștiate aleator printre acestea.
  • Cele 10 locuri corespund unui joc diferit de fiecare dată. Dacă nu găsești o notă în care te-ai aștepta (și conta pe asta) vei pierde cu siguranță.
  • Imagine intitulată Beat Slender: Cele opt pagini Pasul 2
    2
    Jocul începe. Slender nu va apărea înainte de a ajunge la prima notă, prin urmare, profitați de avantajul dvs. Opriți bateria tot timpul, pentru a economisi bateria. În cele din urmă va ieși dacă pământul este prea mult timp. Ai putea profita de asta "timpul mort" aruncând o privire asupra reperelor în prealabil pentru a afla unde sunt localizate notele.
  • Cu toate acestea, nu vi se permite să jucați pe cât doriți. Cu cat mai mult timp este nevoie pentru a gasi paginile, cu atat jocul va fi mai dificil. Veți înțelege că acest moment al harului inițial se va termina când veți auzi sunetul unui pas în spatele vostru.
  • Veți auzi același sunet când colectați prima pagină.
  • Imaginea intitulată Beat Slender: Cele opt pagini Pasul 3
    3
    Luați mai întâi nota în baia din mijlocul hărții. Acest lucru, teoretic, va împiedica Slender-ul să vă ambulteze sau o capcană imediat după. Dacă nota nu este acolo, pur și simplu continuați.
  • Ținerea departe de centru este cel mai bun lucru pe care îl puteți face. În acest fel, nu va trebui să reveniți prin joc și puteți acționa în afara cercului. Slender te poate ucide numai dacă te uiți direct la asta și este întotdeauna în spatele tău. Nu te întorci, nu-l vezi. O briză.
  • Imagine intitulată Beat Slender: Cele opt pagini Pasul 4
    4
    Urmați o traiectorie circulară în jurul hărții atunci când ieșiți din baie. Aceasta reduce timpul de la o notă la alta. Urmând calea principală este o modalitate bună de a menține orientarea.
  • Jocul va măsura nivelul dvs. de sănătate și de energie. Dacă alergi prea des, nivelul de energie va scădea. Dacă vă pierdeți temperamentul, nivelul de sănătate va scădea și jocul se va încheia. Eliminarea timpului dintre o notă și celălalt și plecând cât mai repede posibil nu vă va scădea nivelul la început.
  • Imagine intitulată Beat Slender: Cele opt pagini Pasul 5
    5
    Amintiți-vă că Slender va deveni mai rapid și mai rapid. Căutarea lui va deveni mai frenetică pe măsură ce veți aduna notele. Încercați să păstrați bateria după aproximativ 3 note, așa că dacă vă întoarceți, puteți să vă întoarceți imediat imediat după ce o vedeți.
  • Muzica în fundal va deveni mai intensă pe măsură ce veți aduna notele. Pentru a evita acest lucru, apăsați butonul mut. Te poate distrage mai mult decât crezi (și acesta este punctul).
  • Imagine intitulată Beat Slender: Cele opt pagini Pasul 6
    6
    Acordați o atenție deosebită după a cincea notă. Dacă îl vedeți, el aliniază un obiect cu fața, astfel încât el vede doar un braț sau un picior. Când se afișează pe ecran, nu se va mișca. Apoi, întoarceți-vă până când nu sunteți la îndemână și scăpați repede de acolo.
  • După aproximativ 5 note, acesta va fi în mod constant în spatele tău. Dându-i o privire atunci când el este atât de aproape va sperie personajul tău și vă va permite să luați o lovitură rapidă. Utilizați acest truc pentru a vă lansa spre ultimele note, dar știți că vă va slăbi caracterul.
  • Imagine intitulată Beat Slender: Cele opt pagini Pasul 7


    7
    Niciodată nu te uiți înapoi când ai colectat 6 pagini (dacă nu ai bile să o faci!). Slender va fi chiar în spatele tău și dacă te întorci, te va ucide. Continuă să fugi până când găsești ultima notă.
  • Acesta este motivul pentru care baia este o pauză frumoasă dacă este păstrată la sfârșit. Dacă lăsați-o în urmă, veți continua să vă întoarceți pentru a încerca să ieșiți de acolo. Ești practic mort.
  • Imaginea intitulată Beat Slender: Cele opt pagini Pasul 8
    8
    După colectarea a 8 note, rătăcește până când jocul se termină. În funcție de versiunea jocului pe care îl aveți, veți avea un mod diferit deblocat - un iad crud și circular pentru jucătorul inexistent în joc. "capăt" jocul este un fel de nume necorespunzător - veți ieși pur și simplu de la nivelul în care erați înainte.
  • Partea 2

    Deblocați alte moduri
    Imagine intitulată Beat Slender: Cele opt pagini Pasul 9
    1
    Deblocați "zi" cu versiunea 0.9.4. După colectarea tuturor paginilor din primul mod, tu "trezi" în lumina soarelui. S-ar putea suna mai usor, dar nu este. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la grămadă, dar totul va fi intens în același mod.
    • După ce "zi", deblocați "Modul 20 $". Din nou, cu versiunea 0.9.4, dacă comutați modul de zi, veți reveni din nou în întuneric după credite. Acest mod nu este foarte diferit de versiunea standard, cu excepția faptului că o veți auzi tot timpul "20 de dolari" de Ron Browz în fundal.
    • Cineva crede că, dacă dai 20 de dolari lui Slender, nu te va ucide. Vinde ceva timp, nu?
    • Puteți selecta aceste moduri în fereastra de opțiuni și puteți juca cu ambele în același timp, dacă doriți.
  • Imagine intitulată Beat Slender: Cele opt pagini Pasul 10
    2
    Pentru versiunea 0.9.5, deblocați "Modul MH". Aceasta va începe ca un videoclip de "Sarmalele de marmură" pe YouTube, utilizând formatul de intrare. Muzica este puțin diferită, statica este mai proeminentă și începe ca un film preînregistrat. Odată ce ați terminat, puteți trece la modul zilnic și modul de 20 de dolari.
  • Imagine intitulată Beat Slender: Cele opt pagini Pasul 11
    3
    Pentru versiunea 0.9.7, deblocați mai întâi modul "Sarmalele de marmură". Este doar o mică schimbare de nume (MH este același lucru, într-adevăr). Aici modul de 20 de dolari a fost eliminat din cauza încălcării drepturilor de autor.
  • De asemenea, puteți folosi un felinar de mana și un baston luminos. În plus, puteți întrerupe jocul, atât timp cât pe ecran nu există energie electrică statică. Cu cât mai multe pagini colectați, cu atât mai puțin puteți vedea. De asemenea, ceața va începe să sosească.
  • Există și alte linkuri în meniu, care duc la forumuri, resurse suplimentare etc.
  • Sfaturi

    • Menținerea în mișcare constantă va diminua șansa ca Slender-ul să vă ducă departe.
    • Imprimați harta dacă nu o puteți memora.
    • Păstrați acumulatorul în baterie și opriți-l pentru primele două pagini.
    • Dacă jocul este încet, reduceți rezoluția grafică.
    • Dacă faceți o lovitură atunci când vă sperie (de exemplu, atunci când Slender apare lângă dvs.) vă va face să executați foarte repede, dar va reduce și energia maximă a personajului. Utilizați-l numai cu cele mai recente note.
    • Slender nu se poate mișca dacă te uiți la ea, dar nu o poți vedea decât de departe. Nu o folosiți ca pe o tactică strategică, dar o ține minte oricum.
    • Asigurați-vă că nu vă uitați la podea. Nu veți vedea nimic și șansele ca Slender-ul să vă atace va crește.
    • Porniți după ce ați colectat cel puțin 4 pagini. Slender este mult mai probabil să teleporteze când mergeți.
    • Dacă există o pagină în complexul de baie, probabil că nu va exista o pagină în tunel. Utilizați acest sfat pentru a evita pierderea timpului și a energiei acumulatorului.
    • Dacă doriți să înțelegeți complet povestea unui om subțire, vizionați filmul.

    Avertismente

    • Nu începeți să vă gândiți că Slender-ul este real. Este doar caracterul unei povesti.

    Lucruri de care ai nevoie

    • Jocul Subtire: cele opt pagini
    • Un calculator
    • O hartă a pădurii subțiri (opțional)
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit