gtemata.com

Cum de a rezolva creierul pian în Silent Hill

Enigma pianului Silent Hill este o enigmă în Școala Elementară de la Midwich și este obligatorie să o completezi pentru a continua în istorie.

paşi

Partea 1

Găsiți planul
Imaginea intitulată Rezolvați puzzle-ul de pian în Silent Hill Pasul 1
1
Du-te la etajul al doilea al școlii elementare din Midwich.
  • Imaginea intitulată Rezolvați puzzle-ul de pian în Silent Hill Pasul 2
    2
    Intrați în sala de muzică. Această cameră este situată lângă băile în același coridor cu cabina.
  • Ar trebui să puteți localiza cu ușurință camera muzicală pe hartă Harry.
  • Partea 2

    Găsiți indiciul
    Imaginea intitulată Rezolvați puzzle-ul de pian în Silent Hill Pasul 3
    1
    Uită-te la tabla din camera de muzică. Veți găsi o bucată mare de hârtie albă colorată cu sânge atașat la tablă.
  • Imaginea intitulată Rezolvați puzzle-ul de pian în Silent Hill Pasul 4
    2
    Examinați foaia. Veți găsi o idee: "O poveste a păsărilor fără voce".
  • Imaginea intitulată Rezolvați puzzle-ul de pian în Silent Hill Pasul 5
    3
    Treceți peste pian și examinați-l. Veți observa imediat că puteți apăsa doar tastele unei octave: atunci când încercați să redați alte taste, nu veți auzi niciun sunet.
  • Partea 3

    Rezolvați ghicitul
    Imaginea intitulată
    1


    Amintiți-vă că titlul indiciului nostru este "O poveste a păsărilor fără voce". Aceasta înseamnă că pentru această enigmă va trebui să apăsați pe notele de pe pian care nu emite nici un sunet.
  • Imaginea intitulată Rezolvați puzzle-ul de pian în Silent Hill Pasul 7
    2
    Apăsați RE, care este a doua cheie albă. Primul vers al indicelui spune că pelicanul este nerăbdător pentru răsplata sa - adică nu poate zbura prea departe - și aripile sale albe sunt indicate, un indiciu care sugerează că pelicanul este alb. Prin urmare, va trebui să apăsați prima notă albă care nu emite sunet, care este tocmai KING.
  • Imaginea intitulată Rezolvați puzzle-ul de pian în Silent Hill Pasul 8
    3
    Apăsați LA, al șaselea buton alb. Următoarea stanză spune că a doua pasăre, un porumbel, a zburat cât de mult a putut. Cu toate acestea, a șaptea notă (ultima) produce un sunet și, din moment ce porumbeii sunt albi, în mod automat cea mai îndepărtată notă albă care nu emite sunetul este LA.
  • Imaginea intitulată Rezolvați puzzle-ul de pian în Silent Hill Pasul 9
    4
    El joacă LAb, care este a cincea notă negru. A treia stanză spune că a treia pasăre, o cioară, a zburat mai sus decât porumbelul. Știm că o cioară este negru și că porumbelul a ajuns la cel de-al șaselea buton alb, așa că cioara va fi cel mai îndepărtat buton (negru).
  • Imaginea intitulată Rezolvați puzzle-ul de pian în Silent Hill Pasul 10
    5
    Se joacă SOL, adică cea de-a cincea notă albă sau cea de-a cincea notă albă. În cea de-a patra stanză o lebădă "sta" lângă o altă pasăre. Știm că o lebădă este albă, deci va fi o altă cheie albă. În acest moment rămâne o singură cheie albă mute care se află lângă o altă tastă mut (o altă pasăre): a cincea cheie de lângă a șasea, porumbelul.
  • Imaginea intitulată Rezolvați puzzle-ul de pian în Silent Hill Pasul 11
    6
    Acum jucați DO #, primul buton negru. Cea de-a cincea stanză spune că ultima pasăre, o cioară, se oprește "repede". O cioară este neagră și o oprire rapidă înseamnă că nu a zburat departe, la fel ca pelicanul - deci va trebui să jucați primul buton negru
  • Sfaturi

    • Tu trebuie să completeze puzzle-ului de mâna bătrânului înainte de a pipăit rezolva this- dacă nu ați rezolvat enigma mâna încă, pianul va fi blocat și nu va putea continua.
    • Toate păsările încep să "zbura" pornind de la stânga, ceea ce înseamnă că va trebui să conta de la stânga, mergând spre dreapta.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit