gtemata.com

Cum să adăugați reclame la aplicațiile Android utilizând AdMob

Acest ghid este destinat dezvoltatorilor care doresc să câștige prin introducerea de anunțuri în software-ul lor. Utilizați acest ghid pentru a înțelege cum funcționează AdMob și cum puteți adăuga reclame la aplicațiile Android.

paşi

1
Creați un cont AdMob accesând ele loc.
  • 2
    Odată ce ați creat contul AdMob, vă autentificați pe site.
  • 3
    Faceți clic pe fila Site-uri & App din meniul principal. Apoi faceți clic pe butonul Adăugați site / aplicație pentru a adăuga aplicația pe care doriți să instalați anunțuri.
  • 4
    Selectați platforma aplicației dvs. În acest caz Android.
  • 5
    Introduceți detaliile necesare și adăugați aplicația în listă. Ar trebui să știți deja în mod evident numele aplicației și numele pachetului aplicației dvs., așa că scrieți numele aplicației în câmp "numele aplicației" și tastați adresa URL a pachetului Android pe piață: // details? id = format. Introduceți numele pachetului înlocuind <"numele pachetului" > cu numele pachetului dvs. (fără ghilimele). Ca categorie, selectați o categorie potrivită pentru aplicația dvs. și scrieți o mică subtitrare în caseta de descriere, explicând funcționalitatea aplicației. Opțiunea de a include anunțuri Google este de asemenea disponibilă pentru dvs., care poate fi utilă atunci când nu apar anunțuri AdMob.
  • 6
    După ce faceți clic pe Continuați, AdMob va introduce aplicația în listă și vă va cere să descărcați setul SDK AdMob Android. Faceți clic pe butonul de descărcare pentru a descărca setul SDK.
  • 7
    În timp ce descărcați setul SDK AdMob, faceți clic pe butonul "Accesați site-urile / aplicația" pentru a reveni la lista de aplicații și faceți clic pe "gestionați setările" pe aplicația dorită pentru a găsi ID-ul dvs. de editor. Salvați aceste informații pentru a încorpora AdMob și în aplicațiile viitoare.
  • 8
    Extrageți fișierul .zip din SDK AdMob Android într-un folder pe care îl puteți accesa cu ușurință.
  • 9
    Acum, porniți Eclipse IDE și importați SDK-ul pe care tocmai l-ați descărcat. Găsiți folderul care conține aplicația dvs. Android și faceți clic pe butonul din dreapta al mouse-ului pentru a selecta opțiunea Proprietăți.


  • 10
    Alegeți opțiunea "Calea Java" din panoul de navigare din stânga și faceți clic pe "foaia de bibliotecă" pentru a adăuga fișierul SDK. Faceți clic pe butonul "Adăugați JAR-uri externe" și găsiți fișierul SDK AdMOb JAR pe care l-ați extras anterior pe hard disk și adăugați-l în proiect.
  • 11
    Dacă ați finalizat cu succes pasul anterior, acum ar trebui să vedeți un fișier JAR în folderul proiectului Biblioteci de referință.
  • 12
    Odată ce SDK-ul este adăugat la proiect, deschideți fișierul AndroidManifest.xml situat în folderul proiectului. Pentru a utiliza AdMob în aplicație, va trebui să includeți următorul cod xml înainte de eticheta etichetei și să inserați o nouă activitate pentru com.google.ads.AdActivity prin adăugarea acestui cod xml: "
  • 13
    După etichetă, introduceți permisiunile solicitate de AdMob.
  • 14
    Deschideți fișierul project.properties în folderul de aplicații Android și modificați această linie de cod la sfârșitul fișierului pentru a rula setul SDK AdMob. Setul SDK AdMob necesită Android SDK-13 și, din moment ce aplicația este SDK-7, va fi necesar să modificați versiunea țintă adăugând target = android-13.
  • 15
    În cele din urmă, pentru a adăuga un anunț AdMob la aplicația dvs., deschideți aspectul xml dorit. Pentru acest tutorial, îl vom adăuga pur și simplu în directorul nostru principal.xml situat în folderul res / layout al proiectului nostru. Apoi, adăugați următorul xml în care doriți să apară anunțul.
  • în adăugați tagul xmlns: ads = "https://schemas.android.com/apk/lib/com.google.ads" După ce adăugați eticheta
  • 16
    Porniți aplicația și așteptați aproximativ 5 minute pentru ca anunțul să apară.
  • Sfaturi

    • Cea mai recentă versiune SDK AdMob utilizează versiunea 3.2 a versiunii Android și cea de mai sus, făcând acest lucru în Android Manifest.XML și adăugând target = android-13 în fișierul project.properties, vă vom anunța că versiunea dvs. Android este mai mică de 3.2

    Avertismente

    • Asigurați-vă că introduceți ID-ul dvs. de editor, altfel nu veți putea fi plătit.

    Lucruri de care ai nevoie

    • Cunoștințe intermediare / avansate de Java, Eclipse și dezvoltare în mediul Android, și un computer.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit