gtemata.com

Cum să obțineți toate Medalionul Kanto

Kanto este prima regiune a istoriei Pokemon! Indiferent dacă jucați versiunea originală a jocului sau una dintre re-lansări, mai devreme sau mai târziu puteți întâmpina probleme. Iată câțiva pași simpli care vă vor ajuta să continuați în lumea Kanto și să obțineți toate cele 8 medalii.

paşi

Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 1
1
După primirea primului tău Pokemon, va trebui să mergi la Plumbeville pentru a obține prima medalie. Când părăsiți Biancavilla și intrați în Smeralopoli veți observa o sală de gimnastică. În mod surprinzător, aici veți câștiga ultima dvs. medalie. Va trebui să mergeți la nord de Smeraldopoli spre pădurea de smarald și să o depășiți.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 2
    2
    După trecerea Padurii, ieșiți și mergeți la nord, unde veți găsi Pewter City! Șeful gimnaziului Pewter este Brock, liderul sala de sport care folosește Pokemon de tip rock.
  • Imagine intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 3
    3
    După ce părăsiți sala de sport din Plumbeopoli, mergeți pe drumul din dreapta orașului, unde omul nu te-a lăsat să treci.
  • Imagine intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 4
    4
    Urmați calea și faceți față tuturor antrenorilor. Continuați să îl urmăriți până când veți găsi un centru Pokemon din nord. În dreapta, veți găsi intrarea în peșteră care duce spre Monte Luna. Introduceți și continuați în peșteră.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 5
    5
    După ce ați ieșit din cealaltă parte a peșterii, continuați să mergeți până ajungeți la Celestopolis. Acest oraș este casa lui Misty, liderul de gimnastică de tip apă.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 6
    6
    După ce ați învins Misty, mergeți la nord de Celestopolis și vă veți confrunta cu rivalul și cu toți antrenorii de pe Ponte Pepita.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 7
    7
    Du-te la est și să lupți cu toți antrenorii (dacă mai târziu doriți să capturați Mew, căutați informații pe internet despre antrenorul pe care nu îl provocați).
  • Imagine intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 8
    8
    Continuând spre vest, veți vedea o casă. Intră și discutați cu Bill, care vă va oferi un bilet pentru S.S. Anna.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 9
    9
    Apoi se întoarce la Celestopolis și caută o casă cu un polițist în fața ușii. Intrați și ieșiți din ușa din spate, unde vă veți confrunta cu un membru al echipei Rocket.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 10
    10
    După ce a învins-l, du-te la sud (aveți grijă să nu pentru a trece peste sari, sau va trebui să refacă drumul) și continuă să meargă în jos până când vedeți o clădire de pe dreapta. Acesta este tunelul subteran, care vă va duce în Aranciopoli.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 11
    11
    Intrați și mergeți în jos pe scări, unde va trebui să urmați calea spre sfârșit. Du-te pe scări și ieșiți din clădire. Mergeți la sud de clădire și luptați împotriva tuturor antrenorilor pentru a ajunge la Aranciopoli!
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 12
    12
    Cu toate acestea, nu vă puteți confrunta cu toți antrenorii. Dacă ați fost deja la sala de sport, veți observa un copac care vă împiedică să ajungeți la el. Înainte de a putea bate Liderul de gimnastică Aranciopoli, va trebui să ajungeți în S.S. Anna pentru a obține MN01 - Cut.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 13
    13
    Aveți grijă de Pokemon și mergeți spre sud în oraș, apoi mergeți la est până când vedeți un dig pe apă. Urmați digul și veți vedea un marinar care vă va verifica biletul și vă va pune la bord. Pe navă veți găsi mulți antrenori pe care vreau să vă întâlnesc, deci dacă trebuie să vă antrenați Pokemonul, învingeți-i pe toți! Nu-ți face griji dacă trebuie să ai grijă de Pokemon, nava nu va naviga până nu vei primi MN Cut și nu vei mai fi jos.
  • Imagine intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 14
    14
    Îți vei întâlni rivalul la nava de la etajul al doilea, așa că pregătește-te. După ce vă îndreptați spre ea, mergeți la nord de-a lungul căii și intrați în cameră. Vei vedea căpitanul de lângă un coș de boală la mare și va trebui să-i freci spatele pentru al face să se simtă mai bine (apropie-te și apasă B pentru ao face). El vă va mulțumi și vă va da MN Taglio. Dacă nu doriți să vă confruntați cu alți autocare, puteți ieși din navă și puteți provoca liderul gimnazial Aranciopoli!
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 15
    15
    Sala de gimnastică din Aranciopoli găzduiește LT. Surge, liderul electrotehnic!
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 16
    16
    După ce ați învins Surge, va trebui să obțineți medalia Rainbow. În primul rând va trebui să obțineți MN Flash. Mergeți la est de-a lungul coridoarelor de la Aranciopoli unde aveți Taglio și continuați spre est până când vedeți o peșteră.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 17
    17
    Această peșteră este Peștera Diglett și va trebui să o traversați pentru a obține MN Flash. După trecerea peșterii, mergeți spre sud până la clădirea mare și intrați. În interiorul lui veți vedea asistentul profesorului Oak, vorbiți cu el și vă va da MN Flash.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 18
    18
    După ce obțineți Flash, reajustați pașii, prin Peștera Diglett și Aranciopoli, până când ajungeți la Celestopoli prin tunelul subteran.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 19
    19
    După ieșirea din tunelul subteran, mergeți la nord și veți observa o cale către est cu un copac care împiedică trecerea. Utilizați Cut pentru a elimina copacul și a continua.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 20


    20
    În curând veți ajunge la o suprafață mare de iarbă înaltă. Continuați spre sud până la un centru Pokemon și veți observa o peșteră la vest. Acesta este Tunelul Rock, introduceți și utilizați Flash. Continuați până când ieșiți din cealaltă parte.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 21
    21
    După trecerea Tunelului Rock, mergeți spre sud până ajungeți la Violapoli. În acest oraș nu există săli de sport, dar este încă un loc important, unde va trebui să vă întoarceți după obținerea medaliei Arcobaleno.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 22
    22
    Mergeți la vest de Violapoli și treceți toți antrenorii. În cele din urmă, veți observa două clădiri - nu puteți traversa una pe stânga, în timp ce cea de la nord este un alt tunel subteran. Urmați-l pentru a ajunge la Azzurropoli, va trebui să obțineți medalia de la Arcobaleno.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 23
    23
    După trecerea tunelului, veți observa că aceeași clădire pe care nu ați putut să o traversați de cealaltă parte este în dreapta. Pentru a obține acces la aceste clădiri în versiunile verde, albastru, roșu sau galben, va trebui să cumpere o băutură de la Super Mart Celadon City, și vorbesc cu garda interior. Același lucru este valabil și pentru RossoFuoco și VerdeFoglia, dar veți primi un ceai de la bătrâna din Villa of Azzurropoli. Vorbește cu gardianul care te va băut. Acum puteți trece prin aceste clădiri fără a trebui să treceți prin tunelul subteran.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 24
    24
    Celado se află la vest de ieșirea tunelului. Aveți grijă de Pokemon și continuați spre sudul orașului. Veți găsi un perete și un copac de-a lungul peretelui. Utilizați tăierea pentru a elimina arborele este continuat. Mergeți la vest spre sala de sport din Azore.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 25
    25
    Azzurropolis Gym Leader este Erika și folosește Pokemon de tip Grass.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 26
    26
    Pentru a ajunge la următoarea sală de gimnastică, va trebui să mutați Snorlax de pe Cycleway. Pentru a face acest lucru, introduceți în sala de jocuri Celadon, mai aproape de membrul echipei Rocket (omul în negru), l învinge, și faceți clic pe afișul din spatele lui atunci când el fuge. Va apărea un scaliger și va trebui să terminați misiunea în interiorul lui, înfrângerea lui Giovanni și obținerea lui Spectrodonda.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 27
    27
    Odată ce se obține obiectul Stilth, reveniți la Violapoli și intrați în Pokemon Tower. Finalizați misiunea din interior și salvați domnul Fuji. După ce l-ați salvat, vorbiți-l din nou în casă (veți ajunge automat după ce l-ați salvat) și el vă va da Flautopoké.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 28
    28
    Du-te înapoi în orașul azorean, mergeți la vest și înfruntați Snorlax. După ce l-ați înfrânt sau l-ați capturat, va trebui să tăiați copacul de deasupra dvs., să mergeți spre vest prin clădire, să intrați în casă și să faceți MN Flight.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 29
    29
    Întoarce-te unde ai luptat cu Snorlax și prin clădire pentru a intra pe Cycleway. Veți ajunge automat la Fucsiapoli.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 30
    30
    Liderul Gym al lui Fucsiapoli este Koga! Koga folosește pokemon de tip otravă.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 31
    31
    După ce ați învins Koga, va trebui să obțineți MN Surf și Forța înainte de a vă continua călătoria. Mergeți la nord de Fucsiapoli și intrați în zona Safari, unde veți găsi două obiecte: MN Surf și dintele de aur.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 32
    32
    Completați obiectivul dvs. în Zona Safari recuperând cele două obiecte menționate mai sus. Acum că ai MN Surf, ai pierdut puterea MN! În partea dreaptă a Centrului Pokemon din Fucsiapolis, veți vedea câteva case. Într-una din case, veți găsi gardianul. Dă-i tutorelui dintele de aur și ca răsplată pentru că ți-ai redescoperit dintele, el îți va da MN Forța!
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 33
    33
    Este momentul să-i arătați echipei Rocket! Du-te la Saffron City pentru al învinge. Veți găsi acest oraș la nord de Aranciopoli. În orașul Saffron, veți găsi o clădire înaltă, intrați și completați provocarea din interior.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 34
    34
    După ce ați învins Team Rocket, acei perdanți vor scăpa și vă veți putea confrunta cu Liderul Șofranului Gym! Liderul Gimnaziului este Sabrina și folosește Pokemon de tip psihic.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 35
    35
    Cea mai proastă parte a călătoriei este în spatele tău, iar acum va trebui să obțineți medalia a șaptea. Mergeți spre Biancavilla, mergeți la sud și utilizați Surf. Va trebui să înoateți pentru a ajunge la Isola Cannella.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 36
    36
    Înainte de a putea aborda liderul de sală al insulei, va trebui să găsiți cheia pentru a deschide ușa sală de gimnastică. Du-te la Villa Cannella și căutați cheia.
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 37
    37
    Odată ce ați primit cheia, ieșiți și deblocați ușile de la sală. Liderul insulei insulei este Blaine și folosește Pokemon de tip foc!
  • Imaginea intitulată Obțineți toate insignele Kanto Pasul 38
    38
    Acum este timpul pentru medalia finala. Amintiți-vă că sala de gimnastică Viridian a fost blocată! Aceasta este ultima ta provocare pentru a obține toate medaliile. Și ghiciți. Giovanni, șeful echipei Rocket, este liderul viridianismului! Ioan folosește Pokemon similar cu cel pe care la folosit atunci când l-ați confruntat în trecut.
  • Sfaturi

    • Salvați jocul înainte de fiecare bătălie. În acest fel, dacă pierzi, poți opri jocul și încărca.
    • Creați un grup bun de Pokémon de diferite tipuri. Amintiți-vă, Pokemon are puncte forte și puncte slabe, iar cunoașterea acestora vă va permite să aveți un mare avantaj în călătoria voastră. Un exemplu de grup bun este: Flareon (foc), Lapras (apă), Pikachu (electro), Bulbasaur (iarbă / otravă), Geodude (rocă), Dodrio (zbor / rormale).
    • Înainte de a lupta cu un lider de sala de gimnastică, antrenați și ridicați-vă nivelul de Pokemon. Acest lucru va face mult mai ușor bătăliile.
    • Luați obiecte cu dvs. înainte de a aborda liderii sala de sport. Nu doriți ca Pokemon-ul dvs. să fie limitat de statutul negativ. De asemenea, aduce poțiuni sau poțiuni super care vă pot ajuta atunci când sănătatea Pokemonului se află în zona roșie.
    • Amintiți-vă să citiți manualul jocului și manualul consolei.

    Avertismente

    • Acest ghid explică cum să obțineți medaliile și pașii pe care trebuie să urmați. Nu explică cum să depășească peșterile și provocările complete din interiorul clădirilor.
    • Acest ghid este folosit pentru a obține medalii Kanto în jocuri de prima generație (roșu, albastru, verde și galben) sau în reeducții (VerdeFoglia, RossoFuoco). Nu explică cum să obțină medaliile lui Kanto în jocuri de a doua generație (argint, aur și cristal).
    • Dacă doriți să faceți schimb de Pokemon între diferite jocuri, amintiți-vă că Pokemon-ul pe care îl obțineți cu meserii nu vă va asculta dacă sunt prea mari și nu veți avea o medalie specifică. De exemplu: medalia de gimnastică Celestopolis vă permite să comandați Pokemon primite în meserii de până la nivelul 30, iar fără ea, Pokemon tranzacționate mai sus, poate decide să nu execute ordinele.
    • Va fi foarte dificil să vă confruntați cu un singur Pokemon. Veți găsi întotdeauna o sală de gimnastică care folosește Pokemon de un tip puternic împotriva dvs. Schimbă-ți echipa Pokemon.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit