gtemata.com

Cum sa faci acrobatii in Mario Kart Wii

Încerci să-ți aduci aptitudinile Mario Kart Wii la nivelul următor? Efectuarea cu succes a acrobaticilor în timpul unei curse vă poate oferi o accelerare scurtă și vă va permite să vă depășiți adversarii. Într-un joc de centimetri, cum ar fi Mario Kart, acest lucru poate face diferența în lume, așa că învățați cum să efectuați trucurile pe teren și în aer pentru a obține avantajul de care aveți nevoie pentru a câștiga!

paşi

Metoda 1

Efectuați acrobații în aer

Utilizând WiiMote

Aceste instrucțiuni sunt pentru schemele de control ale volanului WiiMote + nunchuk și WiiMote +.

Imaginea intitulată Face trucuri pe Mario Kart Wii Pasul 1
1
Căutați o oportunitate de a sări. În Mario Kart Wii, nu poți să faci acrobații nicăieri. Pentru acrobație aeriană, mai întâi trebuie să găsiți un salt, o rampă sau orice alt element care vă permite să vă aflați în aer. De obicei, există multe oportunități de a sări pe pante.
  • Punctele cele mai evidente pentru acrobatii sunt deseori rampele de acceleratie iluminate de culorile curcubeului - toate aceste rampe iti ofera sansa de a face cateva trucuri. Pe unele piese, cum ar fi Centro Commerciale Cocco, veți fi chiar "forțat" să le folosească.
  • Chiar și cele mai mici lovituri de pe pantele care te suflă pentru o secundă îți dau șansa să faci o acrobație, așa că întotdeauna să fii gata!
  • Imaginea intitulată Face trucuri pe Mario Kart Wii Pasul 2
    2
    Scuturați WiiMote atunci când trageți de pe sol pentru a efectua un truc. De îndată ce părăsiți rampa pentru a sari, vibrați sau agitați WiiMote în orice direcție. Utilizați forța necesară pentru înregistrarea mișcării la controler, dar nu exagerați-o sau nu veți reuși să vă regândiți controlul când vă întoarceți la sol. Dacă găsiți momentul potrivit, ar trebui să efectuați o acrobație! Veți auzi vibrația controlerului, un sunet și personajul tău va fi plăcut.
  • Direcția în care veți agita WiiMote (sus, jos, stânga sau dreapta) va determina tipul de acrobație. Cu toate acestea, accelerația pe care o veți primi va fi întotdeauna aceeași.
  • Imaginea intitulată Face trucuri pe Mario Kart Wii Pasul 3
    3
    Păstrați controlul după ce ați aterizat. Dacă efectuați o acrobație, atunci când vă întoarceți la sol sănătoși (sau nu veți fi lovit de o cochilie sau ceva asemănător), veți primi o scurtă accelerare - un fel de mini-ciuperci.
  • Aveți grijă să controlați direcția când primiți acest impuls. Deși creșterea vitezei este foarte utilă pentru depășirea adversarilor, va fi mai dificil să evitați obstacolele, deoarece veți avea mai puțin timp să reacționați.
  • Imaginea intitulată Face trucuri pe Mario Kart Wii Pasul 4
    4
    Combinați mai multe cascadorii consecutive pentru a menține viteza. Poți alerga doar un acrobat pentru sărituri, prin urmare, veți primi cel mult un impuls. Cu toate acestea, dacă efectuați mai multe salturi consecutiv și de fiecare dată când efectuați o acrobație, veți primi o creștere semnificativă a vitezei. Pentru a efectua mai multe acrobatii la rând fără a se ciocni sau a termina pe pistă necesită o mulțime de pricepere, așa că păstrează practica. Odată ce ați stăpânit această abilitate, veți avea un mare avantaj față de cei mai buni adversari.
  • Folosind un controler tradițional

    Aceste instrucțiuni se referă la schemele de control cu ​​controlerul clasic Wii și controlerul GameCube.

    Imaginea intitulată Face trucuri pe Mario Kart Wii Pasul 5
    1
    Sari de pe o rampă. Pentru a efectua cascadorii fără un WiiMote, va trebui să urmați o metodă ușor diferită - pentru unii jucători mai ușoară. Pentru a începe, săriți de pe o rampă (cum ați proceda dacă utilizați un WiiMote.)
  • Imagine intitulată Face trucuri pe Mario Kart Wii Pasul 6
    2
    Folosiți săgețile direcționale de îndată ce ați ieșit de pe sol. Controlerele clasic și GameCube nu au senzori de mișcare, așa că, în loc să le scutureți, va trebui să folosiți una din cele patru direcții pe pad-ul direcțional pentru a efectua un acrobat. Plăcuța direcțională este butonul în formă de cruce din partea stângă a controlerului - nu este pârghia pe care o folosiți pentru a vă curba.
  • Rețineți că tamponul se află într-o poziție diferită pe controlerul Classic decât controlerul GameCube. Pe controlerul clasic, este situat deasupra pârghiei din stânga utilizată pentru îndoire, în timp ce pe controlerul pentru GameCube este sub ea.
  • Imaginea intitulată Face trucuri pe Mario Kart Wii Pasul 7
    3
    Acesta terenuri. Din nou, dacă efectuați corect cascadorii, veți auzi un sunet și personajul tău va fi înălțat. Când aterizați, veți primi o scurtă împingere.
  • În ceea ce privește WiiMote, direcția pe care o apăsați va determina acrobatica. Accelerarea la sfarsitul saltului va fi totusi aceeasi.
  • Metoda 2

    Realizați creșterea Pământului

    Utilizând WiiMote

    Aceste instrucțiuni sunt pentru schemele de control ale volanului WiiMote + nunchuk și WiiMote +.



    Imaginea intitulată Face trucuri pe Mario Kart Wii Pasul 8
    1
    Alegeți o motocicletă înainte de cursa. În plus față de acrobatiile pe care le puteți efectua în aer, puteți obține, de asemenea, o accelerare pe teren cu un val. Cu toate acestea, această opțiune este disponibilă numai pentru motociclete - cartușele cu patru roți nu pot fi îndepărtate.
  • Imaginea intitulată Face trucuri pe Mario Kart Wii Pasul 9
    2
    Ridicați controlerul până când atingeți viteza maximă. Pentru a efectua o creștere de viteză, conduceți în mod normal și atingeți o viteză bună. Când întâlniți o linie dreaptă, ridicați controlerul. Roata din față a bicicletei ar trebui să se ridice de la sol.
  • Când faceți o creștere, ar trebui să observați imediat o accelerare.
  • Dacă utilizați volanul, asigurați-vă că îl țineți drept atunci când îl ridicați, pentru a evita îndoirea în timpul unui val.
  • Imagine intitulată Face trucuri pe Mario Kart Wii Pasul 10
    3
    Apăsați controlerul în jos pentru a termina supratensiunea. Când doriți să opriți roata și să reluați în mod normal de funcționare, deplasați controlerul în jos. Roata din față a bicicletei ar trebui să se întoarcă la sol și ar trebui să puteți să vă îndoiți în mod normal.
  • Imaginea intitulată Face trucuri pe Mario Kart Wii Pasul 11
    4
    Pronunță only on straights. Când vă grăbiți, veți observa că manevrabilitatea vehiculului este redusă drastic. Puteți controla foarte puțin direcția de deplasare, astfel încât curbele chiar blând vă pot da probleme. Din acest motiv, este mai bine să eliminați doar în secțiuni ale pistei unde nu trebuie să schimbați direcția. Lungimile lungi sunt cele mai potrivite.
  • De asemenea, trebuie să acordați atenție adversarilor atunci când sunteți iminent. Dacă un adversar te lovește în timpul unui val, vei pierde controlul și viteza ta va fi redusă foarte mult.
  • Utilizați un controler convențional

    Aceste instrucțiuni se referă la schemele de control cu ​​controlerul clasic Wii și controlerul GameCube.

    Imaginea intitulată Face trucuri pe Mario Kart Wii Pasul 12
    1
    Atingeți viteza maximă. În ceea ce privește acrobarea aeriană, va trebui să urmați o metodă puțin diferită de a vă răsturna cu un controler tradițional. Începeți în mod normal, accelerând până ajungeți la viteza maximă.
  • Imaginea intitulată Face trucuri pe Mario Kart Wii Pasul 13
    2
    Apăsați în sus pe pad-ul direcțional pentru a efectua o creștere. Când sunteți gata de manevră, apăsați direcția din partea de sus a pad-ului (același buton încrucișat pe care l-ați folosit pentru acrobație aeriană). Personajul tău ar trebui să facă o creștere.
  • Imaginea intitulată Face trucuri pe Mario Kart Wii Pasul 14
    3
    Apăsați în jos pe pad-ul direcțional pentru a încheia roata. Când este gata, apăsați în jos pentru a aduce roata la sol. Puteți relua controlul normal al vehiculului.
  • Sfaturi

    • Asigurați-vă că veți privi în față, astfel încât împingerea să nu vă facă să ajungeți la obstacole.
    • Căutați jumătăți de țevi (țevi cu rampe de pe ambele părți ale traseului) și șapă (rampe de o parte a traseului) pentru a practica o mulțime de acrobații aeriani. Traseul Mountain DK are multe secțiuni similare.
    • Nu trebuie să sari de pe o rampă pentru a face un acrobat - o puteți face, de exemplu, sărind de la o ciupercă la alta în Cheile Ciuperci.
    Afișați mai multe ... (5)
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit