gtemata.com

Cum se creează o rețea GUI în Java

Grid nu face nimic special în acest moment, dar cu un pic de „cercetare, puteți adăuga ActionListeners și un pic“ logica pentru a face un simplu joc 2D cum ar fi tic-tac-deget de la picior, sau mai complicate ca Battleship.

Notă: Acest articol utilizează Eclipse pentru toate exemplele, deci lucrurile pot fi diferite în funcție de IDE-ul dvs. Ar trebui să fie foarte similar cu ceea ce avea nevoie în JCreator, dar este aproape inutil pentru un IDE bazat pe GUI, cum ar fi NetBeans în primul rând pentru glisare și fixare metoda NetBeans.

paşi

Imaginea intitulată Efectuați o grilă GUI în Java Pasul 1
1
Creați un proiect Java. Acest lucru este destul de simplu. Deschideți IDE-ul și creați un nou proiect. Sunați-i ce vreți. În exemplul de față, va fi tare.
  • Acest nume nu contează cu adevărat, deoarece este doar numele care va fi dat fișierului.

  • Imaginea intitulată Efectuați o grilă GUI în Java Pasul 2
    2
    Creați o nouă clasă Java cu un constructor. Creați o clasă nouă și denumiți-o așa cum doriți. În acest exemplu, va fi tare. Pentru un utilizator Eclipse va trebui să activați cecul public static void main (string [] args), deci nu trebuie să-l tastați când porniți.
  • Acest nume este mai important decât datele anterioare, care trebuie să fie un singur cuvânt sau altfel va fi inutilizabil.

  • Imaginea intitulată Efectuați o grilă GUI în Java Pasul 3
    3
    Importați bibliotecile. Acestea conțin toate informațiile de care aveți nevoie pentru a scrie codul prezentat aici. Va trebui să importați javax.swing.JFrame, javax.swing.JButton și java.awt.Gridlayout. Acestea sunt plasate înainte de începerea clasei, între liniile 1 și 3, ordinea în care sunt enumerate nu este importantă.
  • Imaginea intitulată Efectuați o grilă GUI în Java Pasul 4
    4
    Creați un constructor. Constructorul creează o nouă instanță a clasei buttongrid, permițând diferitelor buttongride să aibă informații separate. Toți constructorii trebuie să fie chemați în același mod ca și clasa. Constructorul nu are nevoie de nimic înainte, însă "public" este adesea introdus pentru simplitate de referință. Constructorii sunt adesea poziționați ca prima metodă într-o clasă, deci imediat după numele clasei trebuie să fie plasați în interiorul clasei. Constructorul buttongrid are nevoie de parametri care sunt inserați în paranteze după numele producătorului. În acest exemplu, parametrii sunt doi întregi "x" și "y".
  • Imaginea intitulată Efectuați o grilă GUI în Java Pasul 5
    5
    Creați un cadru:
  • Cadrul trebuie declarat. Pentru a vă asigura că se poate face referire în afara constructorului ButtonGrid, plasați-l în afara acelei metode, dar în interiorul clasei. Cele mai multe variabile sunt declarate la începutul clasei, chiar deasupra constructorului. Pentru a crea un nou cadru, tastați: JFrame frame = new JFrame () -

  • În interiorul constructorului trebuie să fim siguri că toate butoanele sunt inserate în interiorul layout-ului rețelei. Pentru a face acest lucru am setat aspectul cadrului scriind: frame.setLayout (noul GridLayout (x, y)) -

  • Nu este neapărat necesar, dar pentru a se asigura că rama este închisă prin apăsarea pe „X“ în colțul din dreapta sus, trebuie să adăugăm linia: frame.setDefaultCloseOperation (JFrame.EXIT_ON_CLOSE) -

  • Pentru a vă asigura că rama are dimensiunea corectă deoarece totul este acolo, trebuie să executați pachetul de comandă: frame.pack () -

  • În cele din urmă, trebuie să facem cadrul vizibil: frame.setVisible (true) -

  • Imaginea intitulată Efectuați o grilă GUI în Java Pasul 6
    6
    Creați grila de butoane:
  • Butoanele cu care utilizatorii interacționează pentru a fi create, dar din moment ce nu știm cât de mult avem nevoie de ea, trebuie să fie mai întâi declarată. Deci, chiar sub linia de construcție a cadrului, vom crea butoanele: JButton [] [] grid- Cele două grupe de paranteze drepte sunt folosite pentru a indica faptul că JButton sunt plasate într-o două dimensiuni în cadrul rețelei. Dacă a existat un singur set de paranteze drepte, ar fi doar o linie JButton, care continuă să funcționeze, este doar mai ușor să le creeze sau să interacționeze cu ei dacă este bidimensional.

  • Au fost declarate JButtons, dar ar trebui să spunem mereu câte butoane există. Trebuie să adăugați o linie de cod în constructor pentru a seta cantitatea: grid = new JButton [width] [length] -

  • Acum, că sa decis că va exista un anumit număr de butoane, va trebui să fie create unul câte unul. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este cu două cicluri, unul pentru axa x, unul pentru axa y. În interiorul celor două cicluri, vom crea un buton nou, și pentru ușurința de referință exemplul introduce text în toate butoanele pentru a înțelege care buton în matrice bidimensional este în cazul în care. Pentru a crea un buton, în interiorul buclă trebuie să introduceți grila [x] [y] = noul JButton ("("+ X +"."+ Y +")") -

  • Imaginea intitulă Efectuați o grilă GUI în Java Pasul 7


    7
    Adăugați butoanele în fereastră. În interiorul buclei trebuie să inserăm butoanele în cadru cu o comandă simplă: frame.add (grid [x] [y]) -
  • Imaginea intitulă Efectuați o grilă GUI în Java Pasul 8
    8
    Creați o instanță a ButtonGrid. În pagina principală de tip clasă: nou ButtonGrid (3.3) - Cele două grupuri de câte trei creează o grilă trei-trei, precum și orice numere pozitive pot fi introduse în interiorul acestuia.
  • Imaginea intitulată Efectuați o grilă GUI în Java Pasul 9
    9
    Rulați programul. Pentru a face acest lucru în Eclipse apăsați Ctrl + F11
  • Imaginea intitulă Efectuați o grilă GUI în Java Pasul 10
    10
  • Alte lucruri cu butoanele: Pentru a face ceva cu butoanele, uita-te la actionListener ()
  • Pasul Codului

    • Clasa principală:
    clasa publică ButtonGrid {public static void principal (String [] args) {}}
    • importuri:
    import javax.swing.JFrame-import java.swing.JButton-import java.awt.GridLayout-clasă publică ButtonGrid {...
    • Cod constructor:
    clasa publica ButtonGrid {public ButtonGrid (int width, int length) {}} ...
    • Codul cadrului:
    public class ButtonGrid {JFrame frame = new JFrame () - ButtonGrid publice (latime int, lungime int) {frame.setLayout (new GridLayout (latime, lungime)) - frame.setDefaultCloseOperation (JFrame.EXIT_ON_CLOSE) -frame.pack () - frame.setVisible (true) -}} ...
    • Buton grid code:
    | JFrame frame = new JFrame () - Creează frameJButton // [] [] grid - // Rames grila buttonspublic ButtonGrid (latime int, lungime int) {// constructor cu 2 parametersframe.setLayout (nou GridLayout (latime, lungime )) - // aspect septembrie framegrid = new JButton [lățime] [lungime] - // aloca dimensiunea gridfor (y int = y 0-
    • Adăugați butoanele pe cadru:
    pentru (int y = 0- y
    • Creați o instanță a ButtonGrid:
    public static void principal (String [] args) {nou ButtonGrid (3.3) - // face nou ButtonGrid cu 2 parametri} ...
    • Codul final:
    javax.swing.JFrame- importă și importă // // JFrame libraryimport javax.swing.JButton- importuri JButton libraryimport java.awt.GridLayout- // import librarypublic class GridLayout ButtonGrid {JFrame frame = new JFrame () - Creează frameJButton // [ ] [] grid - // Rames grila buttonspublic ButtonGrid (latime int, lungime int) {//constructorframe.setLayout(new GridLayout (latime, lungime)) - // septembrie layoutgrid = new JButton [lățime] [lungime] - // aloca dimensiunea gridfor (int y = 0- y

    import javax.swing.JFrame- // import import bibliotecă JFrame javax.swing.JButton- // import bibliotecă JButton import java.awt.GridLayout- // importă bibliotecă GridLayout


    clasa publica ButtonGrid {


    Cadru JFrame = nou JFrame () - // creează cadru JButton [] [] grid- // ramează grila de butoane


    publice ButtonGrid (latime int, lungime int) {// constructor frame.setLayout (new GridLayout (latime, lungime)) - // septembrie layout-grid = new JButton [lățime] [lungime] - // dimensiune alocată grilei pentru ( int y = 0- y

    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit