gtemata.com

Cum de a alege un Amp Guitar

Dacă sunteți în căutarea unui amplificator de chitară, dar nu sunteți în măsură să înțelegeți diferențele subtile dintre valve și tranzistori, EL34 versus 6L6 sau între sunete britanice sau americane, alegerea a ceea ce să cumpărați poate fi o experiență descurajantă. Ce vrei să spui prin "sunet moale"? Toate acestea ar putea să vă facă mai degrabă să doriți să luați un ukulele și să vă mutați în Hawaii! Aici, înainte de a lua o decizie atât de drastică, deconectați câteva minute pentru a citi acest articol.

paşi

Partea 1

Noțiuni de bază
Imaginea intitulată 3343 1
1
Folosește-ți urechile. Desigur, pare absolut simplu și total empiric și nu există într-adevăr nici un acronim care să acopere subiectul. Cu toate acestea, este esențial să realizați de la început că sunetul amplificatorului ar trebui să vă fie plăcut în funcție de stilul muzicii pe care o jucați.
  • Un amplificator Marshall sună incredibil, dacă stilul tău se încadrează în cel al lui Van Halen, Cream sau AC / DC.
  • Un amplificator Fender joacă, de asemenea, discret, dacă doriți un sunet mai aproape de Stevie Ray Vaughan, Jerry Garcia sau Dick Dale.
  • Cea mai bună modalitate de a determina sunetul unui amplificator este să vă conectați chitara și să jucați. Dacă sunteți începător și nu aveți prea multă încredere în ceea ce aveți la dispoziție, dar totuși doriți un amplificator cu care să faceți oasele, găsiți un asistent de magazin care să-l încerce pentru dvs. Problema critică este mai degrabă cum să comparăm timbrul amplificatorului "A" cu cea a amplificatorului "B", facem totul pentru a obține o comparație bună.
  • Imagine cu denumirea 3343 2
    2
    Evaluați nevoile dvs. Amperii sunt evaluați prin putere, mai degrabă decât prin dimensiunea fizică (deși puterile de mare putere tind să fie mai greoaie).
  • Amplificatoare cu tuburi de putere mică: au tendința de a crea distorsiuni armonice la volume mai mici, o caracteristică preferabilă pentru repetiții, în studio sau pentru a fi microfoane pe scenă.
  • Amplificatoare cu tub de mare putere: a crea distorsiuni la volume mai mari, o caracteristică care necesită o abordare mai creativă atunci când se amestecă în situații vii.
  • Puterea afectează atât volumul sunetului real cât și cel perceput. În general, este necesară o putere de 10 ori mai mare pentru a dubla volumul sunetului perceput. De exemplu, volumul perceput de un amplificator de 10 watt va fi jumătate față de cel de 100 de wați.
  • Puterea și banii sunt rareori correlati- pe piață puteți găsi, de fapt, amperi de 10 wați, care costa doi, trei sau chiar de 10 ori mai mult decât un 100 watt: practic depinde de calitatea componentelor și design. O imitație a unui amplificator de tranzistor de 100 W este mult mai puțin costisitoare decât un tub original de 5 W.
  • Imagine cu denumirea 3343 3
    3
    Încercați să înțelegeți elementele care definesc performanța generală a sunetului unui amplificator. Calitatea sunetului care poate fi obținută de la un amplificator poate fi determinată de o varietate de factori, inclusiv (dar nu exclusiv):
  • Preamplificatorul de tuburi folosit;
  • Amplificatorul de supapă utilizat;
  • Lemnul folosit pentru a face croazieră în cabină;
  • Tipul conului folosit pentru difuzoare;
  • Speaker impedanță;
  • Chitara folosită;
  • Cabluri utilizate;
  • Efectele utilizate;
  • Receptoarele montate pe chitară;
  • ... atingerea chitaristului!
  • Image cu titlul 3343 4
    4
    Aflați categoriile. Există două categorii principale de amplificatoare de chitară: combo-uri și focoase / cabine.
  • Amplificatoarele "combo" ele combină partea electronică a amplificării cu unul sau mai multe difuzoare într-o singură soluție. Ele sunt, în general, mici, deoarece punerea împreună a unei forțe robuste cu o pereche de difuzoare mari poate împinge cu ușurință un amplificator pentru a cădea în categoria "ridicarea greutății".
    Imaginea intitulată 3343 4b1
  • Soluțiile Head-to-Head rezolvă problema greutății prin separarea dulapului de boxe de unitatea antet (amplificatorul). Capetele pot fi o unitate mobilă separată care este în general plasată pe dulap sau poate fi montată într-o unitate rack (foarte utilă pe tur și mai potrivită pentru cablarea mai complexă în ceea ce privește gestionarea semnalului generat de chitară).
    Imaginea intitulată 3343 4b2
  • Partea 2

    Amplificatoare Valvolari și tranzistor
    Imaginea intitulată 3343 5
    1
    Comparați supapele împotriva tranzistorilor. Există diferențe substanțiale între cele două tipuri de amplificare. Ansamblurile de supape utilizează supape în ambele etape înainte și în cele finale, în timp ce amplificatoarele de tranzistor folosesc tranzistori în lanț. Rezultatul se traduce adeseori în sunete diferite.
    • amplificatoare tranzistorice acestea sunt cunoscute pentru a avea un sunet luminos, curat și precis. Ei răspund bine la jocul dvs. și sunt mult mai mulți "greu" dintre cei cu supape - pentru a obține o idee despre conceptul pe care îl puteți gândi la diferența dintre un bec cu filament (valve) și un LED (tranzistor) - dacă focurile de pe podea, primul explodează literal. În plus, cu avansuri în tehnologie, multe amplificatoare de tranzistoare pot oferi, în aceeași configurație, o gamă largă de sunete simulate ale altor amplificatoare care se traduc într-o versatilitate deosebită.
    Imaginea intitulată 3343 5b1
  • Amplificatoarele de tranzistor ale anumitor producători tind să aibă același sunet, ceea ce este avantajos atunci când trebuie să vă bazați pe acest tip de fiabilitate. Ele sunt, de asemenea, semnificativ mai ușoare decât omologul valvei, greutatea și portofelul.
  • Versatilitatea e "duritate" ele vin în detrimentul caldurii sunetului. Deși acest tip de evaluare este total subiectiv, există câteva diferențe care trebuie ținute în minte: atunci când sunt împinse în distorsiune, forma de undă a semnalului generat de amperul tranzistorului arată tăieturi ascuțite, iar armonicile rămân puternice pe întreaga gamă acustic. Atunci când un amplificator al tubului este împins la distorsiune, forma de undă prezintă tăieturi mai moi care, împreună cu scăderea treptată a armonicelor în limitele intervalului acustic, fac cel mai cald sunet caracteristic acestui tip de tehnologie.
  • tub amplificatoare au acea nedefinabilă "ceva" ceea ce le face cel mai popular tip de amplificatoare. Sunetul unui amplificator de supape este descris ca mare, moale, robust și bogat, adjective care ar fi pus pe câteva kilograme dacă amperii ar fi mâncare!
    Imaginea intitulată 3343 5b4
  • Sunetul supapelor poate varia ușor între un amplificator și celălalt și, cu siguranță, între diferiți chitariști. Pentru unii muzicieni, amplificatorul lor este elementul care, impreuna cu chitara, isi defineste identitatea proprie.
  • Distorsiunea tubului este mai moale, iar pentru multe mult mai plăcut să asculte și, atunci când este împins la extreme, adaugă un pic „de compresie dinamică, care dă sunetul pe care un sunet bogat, care numai supapele nu furnizează.
  • Supapele pot fi mult mai puternice decât omologul tranzistorului. Un amplificator de 20 W poate suna cu ușurință ca un tranzistor de 100 W (dacă nu mai bine).
  • Imagine cu denumirea 3343 6
    2
    Dezavantajele amplificatoarelor cu tuburi sunt, în general, mai practice decât cele legate de sunet. Un amplificator de tuburi - mai ales dacă este mare - poate fi foarte greu - un inconvenient drăguț dacă trebuie să vă ghidați instrumentele în mod regulat pe trei etaje de scări!
  • Amperi pentru supape sunt, de asemenea, mai scumpe, atât inițial cât și atunci când vine vorba de întreținere. Un tranzistor este pur și simplu unul "este". Cu excepția cazului în care există o creștere de putere mare, amplificatorul dvs. tranzistor va păstra același sunet de-a lungul anilor. Supape, în loc de becuri incandescente, sunt consumate cu trecerea timpului și la un moment dat va trebui să le înlocuiți. Deși nu este prea scump, va fi totuși o cheltuială anuală care trebuie luată în considerare (în funcție de utilizare).
  • Amplificatoarele sunt rareori montate. Pentru astfel de lucruri veți avea nevoie de o placă de pedale. Deseori este totuși posibil să se găsească tremolo și reverb incorporate.
  • Imaginea intitulată 3343 7
    3
    Feriți-vă de prejudecăți. Deși este bine să cunoașteți avantajele și dezavantajele ambelor tipuri de amplificatoare, nu este întotdeauna adevărat că "supapa este mai bună decât un sistem tranzistor". Studiile efectuate de industrie arată că, fără distorsiuni, ele sunt practic imposibil de distins.
  • Partea 3

    Amplificatoare combo
    Imaginea intitulată 3343 8
    1
    Verificați opțiunile pentru amplificatoarele combo. Iată câteva dintre cele mai comune configurații:
    • Micro-amplificatoare: de la 1 la 10 W. Ele sunt foarte mici, super-transportabile și foarte utile pentru exerciții (mai ales atunci când alții încearcă să doarmă). Ele nu sunt potrivite în situațiile de "gem" (nu pot avea volum suficient pentru a iesi in intregime atunci cand jucati cu alti muzicieni). De obicei, au o calitate slabă a sunetului (în comparație cu amperi mai mari) datorită puterii de ieșire scăzute și a calității scăzute a circuitelor interne. Utilizarea nu este congenitală pentru serviciile profesionale. Marshall MS-2 este un exemplu de micro-amplificatoare (1 watt) care au primit recenzii bune pentru această dimensiune a amplificatoarelor tranzistorice.
    • Amplificatoare pentru practică: de la 10 la 30 W. Acest tip de amplificatoare sunt bine chiar într-o cameră ca camera sau camera de zi, deși cu cele care pot oferi un volum mai mare le puteți folosi pentru concerte mici, mai ales dacă acestea sunt microfoane este luat de la un microfon, poziționat în mod corespunzător în fața difuzorului, conectat la sistemul general de amplificare). Printre cele mai populare în această categorie de amplificatoare (care sună bine sau chiar mai bine decât multi amplificatori mai mari), putem găsi Championul Fender, Epiphone Valve Junior și Fender Blues Jr. De obicei, cei mai buni amplificatori din acest grup au printre 20-30 W cu cel puțin un difuzor cu un con de 10 inch.
    • 1x12 combo standard: porniți la o putere de 50 W și aveți cel puțin un difuzor cu un con de cel puțin 12 centimetri - această configurație este cea mai mică opțiune potrivită pentru o seară în medii reduse fără a fi nevoie să adăugați un microfon. Pentru cele mai prestigioase modele, cum ar fi cele produse de Mesa Boogie, calitatea sunetului este superlativ profesională.
    • Combo 2x12: similar cu 1x12, dar echipat cu un al doilea con 12 ". Designul lor este considerabil mai greu și mai greoi decât 1x12, dar este alegerea preferată a muzicienilor profesioniști pentru concerte în medii medii și mari. Adăugarea unui al doilea difuzor permite efecte stereo speciale, iar faptul că se deplasează mai mult aer decât unul se traduce numai în mai mult "prezență" de sunet. Printre modelele preferate legate de această categorie găsim Roland Jazz Chorus, care oferă un sunet foarte curat, tipic pentru acest amplificator, stereo și efecte încorporate.
  • Imagine cu denumirea 3343 9
    2
    Vă rugăm să rețineți: combo-urile mici sunt adesea preferate în sesiunile de studio. De exemplu, dacă doriți să știți cum joacă un Champ 5W Fender, ascultați chitara lui Eric Clapton "Layla"!
  • Partea 4

    Capete, cutii și cabine
    Imaginea intitulată 3343 10
    1
    Aflați mai multe despre opțiunile oferite de reviste și croaziere de cabină. În timp ce amplificatoarele combo sunt excelente pentru o soluție "all inclusive", mulți muzicieni le place să-și personalizeze sunetul. De exemplu, ei ar putea iubi sunetul unui difuzor Marshall, dar numai atunci când este condus de un cap de Mesa. Alții ar putea să nu aibă acest tip de preferință, dar doresc să fie capabili să conecteze mai multe împreună, pentru a obține un zid puternic de sunet care să ia întreaga scenă.


  • Imaginea intitulată 3343 11
    2
    Aflați jargonul. o cap este un final fără difuzoare. o numerar este "recipient" a difuzorului, care este conectat la cap. o Cruiser cabină este setul capului conectat la un set de difuzoare, gata de utilizare.
  • Cabinele sunt preferate, în general, pentru concerte, mai degrabă decât pentru practică, deși nu există oricum "norme" specific pentru a avea unul în sufragerie - dacă familia o permite. Un avertisment: în cele mai multe cazuri nu le permite. Dulapurile sunt foarte voluminoase, foarte grele și foarte puternice. Ele reprezintă alegerea muzicienilor care joacă în evenimente mari.
  • Imagine cu denumirea 3343 12
    3
    Puneți-i împreună. Capul are aproximativ toate dimensiunile fizice, dar este posibil să se găsească diferite reduceri de putere. Capături mici între 18 și 50 W sau teste standard, în general în jur de 100 W sau mai mult. Există, de asemenea, super-focoase care pot ajunge chiar la o putere de 200/400 W.
  • Pentru a juca în evenimente medii-mici, un cap mic este mai mult decât suficient. Ele sunt adesea conectate la un singur caz 4x12 (care conține 4 conuri de 12 inch, așa cum sugerează și numele). Acest tip de soluție este cunoscut sub numele de "jumătate de cabină" și este opțiunea cea mai frecvent utilizată în rândul muzicienilor.
  • Înainte de a cumpăra o jumătate de cabină, rețineți că acestea sunt greoaie și prea mari pentru majoritatea locurilor care au o scenă mică (majoritatea nopților pe care le jucați de fapt), prea mari pentru a se potrivi în vehicule mai mici decât un pickup sau un minivan, a ta "colegii" nu vă vor ajuta să o trageți pe scenă și, pentru a completa imaginea, aceasta va cauza probleme auditive (dacă nu utilizați protecția urechii). Această soluție de amplificatoare oferă volum suficient și "prezență" dintre cei patru vorbitori. Utilizați un ziar profesionist.
  • o "cabină standard" este visul multor chitaristi (deși inginerul de sunet și toți cei de pe scenă nu vor fi fericiți). În general, se caracterizează printr-un cap de cel puțin 100 W conectat la 2 cutii de 4x12. Dulapurile sunt stivuite vertical unul peste celălalt, dând astfel configurației numele specific ("stack" în engleză).
  • O cabină plină este la fel de înaltă ca un bărbat adult și este destul de impresionant de văzut. Sunetul este la fel de impresionant. Este, de asemenea, prea mare pentru toate tipurile de evenimente, cu excepția celor foarte imense și chiar și atunci va fi microfonat în mod corespunzător de către inginerul de sunet - ca rezultat, de fapt, nu îl veți folosi niciodată la performanțele sale maxime. Majoritatea muzicienilor profesioniști tind să folosească mai degrabă două cabine stereo decât una completă.
  • Unii chitaristi deosebit de sadici (in sensul sunetului), in special in randul muzicienilor de metale grele, ar putea fi cei care folosesc unul din super 200/400 W testat in solutie "plin de croazieră cu cabină". În orice caz, pentru fiecare dintre aceste tipuri de dulapuri (în special în versiuni ultra-înalte) este absolut necesar să aveți o protecție acustică dacă intenționați să jucați la volume mai mari, pentru a nu suferi pagube serioase potențial grave.
  • În multe concerte live, unde puteți vedea literalmente un zid de croazieră de cabină, acest lucru nu este altceva decât un truc. De obicei, cel cu difuzoare este doar unul, toate celelalte sunt doar o scenă. Motley Crues, de exemplu, obișnuiau să creeze cutii false de cutii prin tăierea țesăturii negre și a celor 2 x 4 cazuri pentru a da iluzia că etapa era plină de dulapuri!
  • Imaginea intitulată 3343 13
    4
    Fă ca profesioniștii. Mulți dintre ei folosesc difuzoare 2x12 sau semi-cabinete, astfel încât să poată controla mai ușor sunetul. Desigur, nimeni nu vă oprește să cumpărați un crucișător de cabină complet, dar nu veți avea ocazia reală să îl utilizați la performanțe maxime, dacă nu faceți concerte la nivel înalt (stadioane și altele similare). Prea mare pentru a fi practic.
  • Partea 5

    Unitatea rack
    Imaginea intitulată 3343 14
    1
    Utilizați rafturile. Mulți muzicieni folosesc dispozitive rack, de obicei o cutie de metal armată cu panouri detașabile în față și în spate. Partea frontală, când este deschisă, are pe laturi două linii verticale de găuri aliniate pentru șuruburi, la o distanță de 19 inci una de cealaltă: măsura standard pentru acest tip de situație.
    • La fel ca și configurarea pentru boxă și spațiu, un sistem de amplificare bazat pe rack prevede ca amplificatorul să fie separat de difuzoare. În orice caz, capetele montate într-un rack pot fi împărțite în două categorii: preamplificator și puterea finală. Aceste componente sunt testate și combinate, dar unitățile rack-urilor fac situația mai practică prin tratarea lor ca elemente separate.
    • Mulți producători oferă echipamente pentru montarea rack-urilor: Marshall, Carvin, Mesa-Boogie, Peavy etc.
  • Imaginea intitulată 3343 15
    2
    Preamplificator. Aceasta este etapa inițială de amplificare: în forma sa de bază, un preamplificator ridică semnalul astfel încât să poată conduce etapa amplificatorului. Cei de la un anumit nivel oferă o varietate de opțiuni de modelare a sunetului, inclusiv egalizare, configurații diferite de supape și multe altele.
  • Imagine cu denumirea 3343 16
    3
    Amplificator. Conectat la pre, acesta preia semnalul modelat de acesta și îl amplifică pentru a putea conduce difuzoarele. În ceea ce privește focoasele, amplificatoarele de putere sunt disponibile în diferite tăieturi, de la minuni de la 50 W la 400 W.
  • Puteți să cuplați toate amplificatoarele pe care le doriți sau să le conectați la ieșirile diferitelor preamplificatoare, pentru a împinge în continuare intensitatea semnalului, precum și posibilitatea amestecării diferitelor sunete de diferite terminații.
  • Imaginea intitulată 3343 17
    4
    Evaluați dezavantajele sistemelor rack. Probabil ați ajuns singur: rack-urile sunt adesea sisteme complicate. Un chitarist nou poate dezorienta. Ele sunt, de asemenea, mai grele și voluminoase decât capetele, care se adaugă dimensiunilor rack-ului în sine. Deoarece va trebui să cumpărați diferite produse și accesorii, prețul pentru un nou sistem de rack poate fi adesea mai mare decât cel al unui singur cap.
  • 5
    Evaluați beneficiile. Un rack vă permite să combinați unelte de la diferiți producători și, ca rezultat, vă oferă șansa de a obține ștampila personală! Pe lângă pre și final, există o varietate de produse excepționale care pot fi montate în același rack: reverbe, întârzieri, egalizatoare parametrice și o serie de alte delicii sonice.
  • Rafturile sunt adesea echipate cu role, ceea ce ușurează transportul - un alt avantaj este că aveți toate componentele deja asamblate și gata de utilizare, odată ce ați plasat suportul pe scenă.
    Imaginea intitulată 3343 18b1
  • În cele din urmă, nu toată lumea utilizează rafturi, așa că a avea unul pe scenă este întotdeauna o vedere bună. Veți fi cu siguranță figura dvs., dacă vă prezentați la repetiții sau la concert, împingând unul dintre ele - asigurați-vă că sunteți deosebit de bine (sau cel puțin știți cum să-l folosiți): toată lumea vă va aștepta să fiți un chitarist calificat. Evitați să o luați cu dvs. dacă nu știți exact cum să configurați toate echipamentele pentru a vă forma sunetul. Toți marii chitaristi au un sistem personal de urmărire printre care îi găsim pe Robert Fripp, The Edge, Van Halen, Larry Carlton ... doar pentru a numi câteva.
  • Partea 6

    Alegeți sunetul potrivit
    Imagine cu denumirea 3343 19
    1
    Înțelegeți modul în care diferitele tipuri de amperi se adaptează diferitelor stiluri de muzică. În cea mai mare parte, un singur tip de amplificator nu este potrivit pentru toate situațiile. Deși există o infinitate, amplificatoarele sunt clasificate în două mari categorii: "de epocă" și "Mare câștig".
  • Imagine cu denumirea 3343 20
    2
    Alegeți amplificatorul care se potrivește cel mai bine nevoilor dumneavoastră. Fiecare gen muzical, în special rock, are un caracter caracteristic amp. Iată câteva indicații generale:
  • vintage amp ele produc tonurile clasice ale primelor amplificatoare. Pentru chitaristii care joaca jazz, blues si rock-blues, sunetul vintage este inca cel mai potrivit pentru aceste genuri. Aceste amplificatoare pot fi antichități reale sau pot fi moderne și produse cu o astfel de circuiteter care reproduce sunetul amplificatoarelor de epocă. Sunetul amplificatoarelor Fender, Vox și Marshall din anii `50, `60 și începutul anilor `70 este considerat timbre vintage par excellence. Când vă gândiți la epocă, veniți în minte Hendix, Led Zeppelin, Eric Clapton, Deep Purple ... acestea sunt sunetele de la care a început totul.
  • amplificatoare cu câștig mare (câștig mare) produc un sunet cu mai multe distorsiuni decât cele observate anterior. Deși există încă o dezbatere despre origine și evoluție, mulți cred că o mare parte din istoria lor se datorează lui Eddie Van Halen. De fapt, Eddie nu avea prea multă experiență în domeniul electronicii (admis de el însuși: acest lucru explică de ce chitara lui era puțin în afara regulilor normale ale perioadei), tot ce a făcut el pur și simplu a fost pus toate butoanele amplificatorului său la maxim și apoi controlați volumul cu o variație, pentru a reduce tensiunea. Cu unicul "erupție"în 1977, a făcut sunetul roaring al unui amplificator cunoscut întreaga lume, cu supapele împinse la maxim. Producătorii AMP au început astfel să imite sunetul la volume mai mici, astfel încât au început adăugarea de mai multe etape de câștig în preamp în faza de proiectare, astfel încât să se realizeze un sunet la un câștig mai mare, dar mai multe volume controlate. Odată cu dezvoltarea metalelor grele, nevoia pentru acest tip de amplificatoare a crescut exponențial. În mod specific, prin urmare, pentru ceea ce se referă la hard rock și heavy metal din anii 80, amplificatoarele de epocă au fost depășite, ca să spunem așa, de la omologii lor mai moderni.
  • Dacă doriți să jucați jazz, blues, blues-rock (cum ar fi Led Zeppelin) sau metalul greu mai clasic (cum ar fi Black Sabbath), un amplificator cu un câștig mai mic este cea mai bună alegere. Dacă doriți să jucați hard rock, metalul din anii 80 și sățiri chitara (în stilul nenumăratelor "eroi de chitară"), cea mai bună alegere este probabil să mergeți pe un model cu câștiguri mari. Rețineți totuși că multe dintre produsele noi sunt capabile să ofere ambele tipuri de sunete, deși majoritatea muzicienilor "tradiționaliștii" totuși, ei sunt convinși că adevăratul sunet de vintage vine exclusiv dintr-un amplificator vintage.
  • Tehnologia de amperi de modelare (care permite un amplificator să imite celălalt sunet) este o nouă abordare, relativ recentă, care pare să aibă ambii susținători atât critici- pentru mulți, cu toate acestea, acest tip de amplificator are sunet foarte vizibil. Desigur, ele pot fi foarte utile (și adesea chiar și mai ieftine), dar dacă ești purist, nimic nu bate un adevărat Fender Twin Reverb, un Vox sau un războinic de epocă Marshall.
  • Sfaturi

    • Cu excepția cazului în care trebuie să jucați black metal pur, este în general mai bine să cumpărați un amplificator mai mic, cu un sunet bun, decât să cumpărați unul mare cu un sunet brânzos. Nu veți avea niciodată regrete dacă puteți obține o ștampilă bună ... spre deosebire de cazul opus. Unele magazine de instrumente muzicale ar putea încerca să vă atragă cu amplificatoare cu multe efecte, mai ales dacă sunteți un începător, dar evitați să cădeți pentru el. Utilizați urechile și alegeți un amplificator pe care îl doriți absolut, încercând să nu cheltuiți nimic până nu îl găsiți.
    • Dacă decideți să cumpărați un amplificator de tranzistori, evitați să-l împingeți la maxim. Nu vă fie teamă să transformați butonul de câștig la maximum, dar aveți grijă de efectele pe care le puneți în fața amplificatorului: riscul de ardere a tranzistorilor. Dacă cumpărați un tub, obținerea unui impuls la intrarea amplificatorului nu este o problemă - supapele sunt de obicei capabile să se ocupe de o cantitate ridicol de semnal.
    • Dacă cumpărați un amplificator de tuburi, evitați să-l abuzați fizic. În general, amplificatoarele tranzitorii sunt mai rezistente, în timp ce amplificatoarele de tuburi sunt mult mai delicate. Dacă noua dvs. supapă scumpă Soldano, cumpărată, ar zbura în jos pe scări, ați fi în dificultate - dacă același lucru se întâmplă cu un combo de tranzistor, rezultatul nu este altceva decât un pic de panică instantanee și niște râs (după). Dacă vă întrebați care este motivul unui astfel de avertisment, probabil că nu ați petrecut prea mult timp cu rockerii.
    • Pentru majoritatea chitarilor, un amplificator de 30W este mai mult decât suficient pentru a păstra în cameră, pentru a studia și pentru a repeta, sau pentru a juca în locuri mici.
    • Dacă aveți nevoie de un amplificator bun pentru toate situațiile, vă recomandăm să cumpărați unul dintre cele echipate cu un sistem de emulare și efecte integrate. Cele high-end sunt capabile să reproducă sunetul multor alte modele cu o precizie bună și să ofere acces instantaneu la un întreg lanț de efecte cum ar fi întârziere, cor, flanger, reverb etc. Printre cele mai renumite branduri pentru calitatea acestui tip de produse găsim Linia 6, Crate și Roland.
    • Când căutați un amplificator, prețul nu ar trebui să fie singurul care trebuie evaluat. Unele amplificatoare mai ieftine oferă încă un sunet excelent, în timp ce printre cele care costă atât de mult, este posibil să nu găsiți unul care vă satisface pe deplin. Citirea recenziilor sau efectuarea unor cercetări online pe site-uri specializate vă poate ajuta în luarea deciziei finale.
    • Întotdeauna încercați, înainte de a cumpăra. Majoritatea magazinelor de instrumente muzicale oferă servicii notabile pentru singurul scop de a fi un client mulțumit - dacă nu le oferă, este foarte probabil că puteți găsi același lucru într-un magazin diferit. Citirea recenziilor nu este suficientă - nimic nu este mai bun decât încercarea amperului. Adu-ți chitara în spatele tău și întreabă dacă te lasă să încerci câteva amplificatoare. În cele mai multe magazine nu trebuie să întâmpinați probleme, altfel pur și simplu credeți că nu merită și căutați în altă parte.
    • Dacă doriți să aveți o mare varietate de sunete, cel mai bun lucru ar fi să cumpărați o pedală de înaltă calitate cu mai multe efecte (dintre cele care imită sunetul amplificatoarelor). Apoi, puteți decide dacă să cumpere un amplificator bun (tranzistori sau valve) sau să utilizați difuzoarele sistemului de sunet în timpul serii, sau, dacă eu chiar pot permite, cumpara un procesor digital ca AX FX Fractal Audio.

    Avertismente

    • Înainte de a juca într-un cap de tub, asigurați-vă întotdeauna că este conectat la un difuzor. Fără încărcătura utilă, ați deteriora amplificatorul.
    • Asigurați-vă că faceți cercetările dvs. și fiți atenți la recenziile unor vânzători (adesea nu sunt nimic altceva decât publicitate comandată, care vizează creșterea vânzărilor).
    • Cumpărarea unui ampou mare de combo (sau a unui cabinet), cu singurul scop de a juca la explozia plină în camera de zi, în orice oră ... ar putea conduce la un divorț. În același mod, cheltuiți chiar și o sumă disproporționată fără să vă consultați mai întâi soția.
    • Păstrați volumul scăzut când faceți exerciții fizice acasă. Utilizarea căștilor este o idee grozavă. De asemenea, dacă aveți de gând să cumpere un mare crucișător cabină Marshall pentru testarea în garaj pentru sigur că pereții garajului este detașat de restul casei ... soția ta s-ar putea să nu vrea prea au ferestrele tremură atunci când divertisment prietenii ei în camera de zi în timp ce trupa ta încearcă "Războiul porcilor" din Sabatul Negru.
    • Dacă jucați întotdeauna cu accelerația și cu volumul maxim, asigurați-vă că difuzoarele sunt proiectate să reziste.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit