gtemata.com

Cum sa faci un film Trailer

Un trailer de film este o operă de artă în sine, distinctă de filmul pe care trebuie să-l facă publicitate. Cele mai bune trailere pentru a atrage întregul film, fără a dezvălui prea mult, creând un fel de entuziasm față de film și care oferă publicului un gust tentantă a produsului final, care lasă dorința de a dori mai mult. Efectuarea unui trailer perfect pentru filme nu este un lucru mic: face acest lucru cu succes necesită planificare, perseverență și o serie de aptitudini care sunt ușor diferite de cele necesare pentru realizarea unui film de lung metraj.

paşi

Partea 1

Organizați un trailer de bază
1
Începeți cu fotografii scurte care arată informații despre compania de producție. Gandeste-te la ultimul trailer cinematic pe care ați văzut: cu excepția cazului în care a fost făcută de un film independent, cu un buget foarte mic, este foarte probabil ca primul lucru pe care l-ai văzut apar în remorca nu este un fragment din filmul în sine, ci, dimpotrivă, câteva fotografii scurte care arătau logo-urile studioului care producea filmul, compania de producție și distribuitorul și așa mai departe. Deși sunt scurte, aceste imagini sunt importante: persoanele implicate în realizarea filmului doresc să primească creditul pentru timpul și banii pe care i-au investit - deci nu-i uitați.
  • Rețineți, totuși, că nu trebuie să așteptați ca aceste imagini să se termine pe ecran înainte de a începe să prezentați filmul publicului. De fapt, cele mai multe remorci secunde prețioase pe care le ia pentru a afișa aceste logo-uri pentru a porni muzica determină atmosfera filmului (de mai jos puteți găsi mai multe informații despre el) și / sau dialoguri din filmul propriu-zis.
  • Rețineți, de asemenea, că, în cazuri rare, logo-urile standard ale studioului și / sau ale companiei de producție sunt modificate creativ pentru a se adapta la atmosfera remorcii. De exemplu, remorca originală din Angajații ... răi! (1999) prezintă logo-ul emblematic al secolului 20th Fox "cu texte și reflectoare de aur" imprimate cu un fotocopiator.
  • 2
    Determinați ce sunt atmosfera, genul și protagonistul. Nu pierdeți timpul prezentând publicului figurile de bază ale filmului. În primele zece sau treizeci de secunde ale remorcii public ar trebui să o idee de genul filmelor prezentate, care este personajul principal și tipul de atmosfera de film (de exemplu, straniu, lipsită de griji, ironic, etc). Nu există o singură cale "dreapta" să facă acest lucru, dar de multe ori remorca atinge acest obiectiv prin care arată un segment rapid al protagonistului care spune sau face ceva care stabilește în mod clar atmosfera generală și conținutul filmului.
  • De exemplu, să aruncăm o privire la primele douăzeci de secunde, aproximativ, ale remorcii pentru film pleasnă în 2014, cu J. K. Simmons și Miles Terrer.

    Începeți cu o fotografie de noapte din New York. Vedem Andrew Neyman (Miles Terrer), un tânăr de 20 de ani, care vorbește cu Nicole (Melissa Benoist), o femeie mai mult sau mai puțin de aceeași vârstă, într-o delicatesă.
    NICOLE
    E foarte frumos aici.
    ANDREW
    Îmi place foarte mult muzica pe care o pun - Bob Ellis pe tobe.
    Nicole râde - vedem picioarele cuplului atingând sub masă.
    ANDREW (Voice over)
    Fac parte din orchestra Shaffer - este cea mai buna orchestra din tara.
    După cum vorbește Andrew, îi vedem niște bucăți scurte de el în picioare în afara școlii și apoi exersând cu tobe. În timp ce continuă să vorbească, vom vedea un clip Terence Fletcher (J. K. Simmons), un om mai în vârstă, care intră într-o cameră și atârna haina și pălăria. Tăiați-l pe Fletcher vorbind cu Andrew, sprijinit de un zid.
    FLETCHER
    Secretul este să te relaxezi. Nu vă faceți griji cu privire la cifre - nu vă gândiți la opinia altora. Ești aici pentru un motiv. Distrează-te.
    Stacco pe Fletcher oferind trupelor sale semnalul pentru a ataca pentru a juca.
    FLETCHER
    Cinci, șase și ...

    În doar douăzeci de secunde, remorca lui pleasnă ne oferă multe informații despre film: comunică faptul că Andrew este centrul filmului, că Andrew este o minunată muzică minunată, că filmul are o componentă romantică și că Fletcher are o relație de profesor / mentor cu Andrew.
  • 3
    Prezintă conflictul central al filmului. După stabilirea "status quo" a filmului, prezintă conflictul principal: oamenii, lucrurile, sentimentele și evenimentele care vor sta la baza povestirii. Cu alte cuvinte, arătați audienței de ce ar trebui să fie interesați de personajele și temele pe care tocmai le-ați introdus. Încercați să răspundeți la întrebări precum "Care sunt evenimentele dramatice care au determinat complotul în mișcare?". "Ce sentiment provoacă în caracter?" și "Cum va încerca protagonistul să rezolve conflictul?". După cum spune Jerry Flattum de la Scriptmag.com, "Povestirea se bazează pe conflict. Fără conflict, nu există nici o dramă. Drama este conflict".
  • Pentru a continua în exemplul nostru, să ne întoarcem la trailer pleasnă. După ce remorca a stabilit fundațiile filmului, acesta își dezvăluie rapid conflictul central.

    Vedem ca Andrew cântă la tobe cu încredere într-o bandă de jazz, în timp ce Fletcher conduce. Audem o muzică plină de jazz.
    FLETCHER
    (Praising Andrew) Avem Buddy Rich, aici!
    Grupul începe să redea. Dintr-o data, Fletcher semnaleaza ca trupa sa se opreasca.
    FLETCHER
    (Pentru Andrew) Acum te înșeli. Mai încet. Din nou! - Fletcher semnalează grupului să reia redarea - Cinci, șase și ...
    Andrew și restul trupei încep să se mai joace. Flercher, fără nici un avertisment, aruncă un scaun la Andrew, care se scufundă în ultima clipă.
    FLETCHER
    (Furios) Ai fost rapid sau ai fost lent?
    ANDREW
    (Umilos) Eu ... Nu știu.
    Tăiați-o pe Fletcher, cu care se confruntă Andrew. Fletcher îl lovește pe Andrew în față cu violență.
    FLETCHER
    (Furios) Dacă îmi permiteți să-mi sabotez munca, te voi tăia ca un porc!
    Andrew începe să plângă.
    FLETCHER
    Dumnezeul cerului. Acum o să furi ca un copil? Ești o broască inutilă, care acum a început să plângă la tobe ca o fată de nouă ani!


    Remorca din pleasnă stabilește conflictul central al filmului cu un efect șocant. Fletcher, care la început pare a fi un profesor obișnuit, se dovedește a fi un torturător crud, nemilos și violent. Conflictul este clar, fără ca filmul să o afirme în mod explicit: va dori Andrew, care vrea să devină un mare muzician, să supraviețuiască stresului excepțional cauzat de învățătura lui Fletcher?
  • 4
    Ea excită interesul pentru crescendo-ul filmului (fără a dezvălui detalii despre complot). După ce ați determinat personajele și conflictul central al filmului, aveți mai puțină libertate în ceea ce privește modul de continuare a remorcii. Multe remorcă moderne aleg să facă aluzie la progresia parcelei care prezintă piese rapide și concisă a momentelor cheie ale filmului sau ale unor evenimente în urma unei comenzi aproximative (dar de obicei nu sunt exacte), în care apar. Rețineți, totuși, că spectatorii ar putea fi deranjat de trailere care dezvaluie prea mult din intriga filmului, mai ales în cazul în care este dezvăluit nici un accident vascular cerebral de scenă uimitoare, astfel încât să fie discret: Nu da prea multe surprize în film!
  • Remorca din pleasnă explorează principalele puncte de cotitură ale complotului filmului, dezvăluind un număr surprinzător de redus. Fragmentele scurte care urmează sunt luate de la remorcă - pentru a păstra acest articol în limite rezonabile de spațiu, unele fragmente au fost omise:

    Andrew și tatăl său Jim (Paul Reiser) sunt prezenți în timp ce vorbesc într-o bucătărie slab luminată.
    JIM
    Deci, ce se întâmplă cu orchestra?
    ANDREW
    (ușor incomod) Bine! Cred că o să fiu un geniu mai mult pentru el.
    Tăiați-l pe Fletcher strigând la Andrew, care joacă tobe. Nu există nici un dialog - doar o muzică lugubră și de conducere.


    mai multe deadlifts scurte sunt afișate, așa cum am auzit Fletcher Vocea din fundalul filmului: Andrew de-a lungul unui coridor întunecat-ciment pe scena, Andrew furie bate la tobe, picură cu sweat- Andrew se execută printr-o parcare cu custodia unelte- sale într-o motocicletă furios în timpul repetițiilor, Andrew dă un tambur.
    FLETCHER (în afara câmpului)
    Am fost acolo pentru a împinge oamenii dincolo de așteptările lor. Aceasta a fost absolut ... necesitatea mea.


    Andrew și Nicole stau într-un restaurant.
    ANDREW
    Vreau să fiu unul dintre cei mari. Și pentru a face asta, am nevoie de mult timp ... De aceea nu putem fi împreună.
    Nicole ridică privirea, șocată.

    Aceste piese scurte ne oferă o idee adecvată cu privire la progresul complotului pleasnă, fără a anticipa o revelație vizibilă. Acum știm că stresul cauzat de joc tobe sub conducerea lui Fletcher se insinuează treptat în viața privată a lui Andrew, care Fletcher consideră că filozofia de predare greu o modalitate de a încuraja tinerii muzicieni talentați de excelență și Andrew iar Nicole va începe să experimenteze tensiune în relația lor, în timp ce bateria invadează timpul lui Andrew. nu știm totuși măsura exactă în care relațiile lui Andrew cu Nicole și familia ei vor fi afectate pe termen lung. Mai important, încă nu știm dacă, până la sfârșitul filmului, Andrew va deveni cu adevărat "mare".
  • 5
    Exprimați exact mesajul central al filmului. În timp ce remorca se apropie de sfârșit, el lasă o impresie în, tema publică puternică și durabilă principal de a comunica într-un film interesant și antrenant. Conform cărții Un manual pentru literatură de William Flint Thrall, tema este "ideea centrală sau dominantă a unei opere literare". Cu alte cuvinte, va trebui să încercați să faceți publicul să înțeleagă din ce filmul vorbește nu din punct de vedere al complotului, ci din subtextul său. Care este singura întrebare sau idee pe care filmul încearcă să o spună? Cum puteți reduce conflictul principal al filmului într-o singură imagine sau dialog?
  • Momentul "central" a remorcii din pleasnă vine la sfarsit:

    În timp ce Fletcher vorbește încet de pe teren, sunt prezentate mai multe clipuri: Andrew este așezat într-un singur corridoio- lung Andrew holbezi și o expresie îngrijorată într-o sală de repetiție gri. În final, găsim pe Fletcher și Andrew într-o cameră întunecată: auzim că Fletcher își pronunță liniile finale direct, în timp ce muzica crește.
    FLETCHER (parțial în afara razei de acțiune)
    În orice limbă a lumii nu există două cuvinte mai periculoase decât "lucru frumos".

    În acest moment, remorca sugerează întrebarea în inima lui pleasnă: sunt metodele crude ale lui Fletcher justificate, dacă acesta din urmă este capabil să formeze niște muzicieni foarte buni? În cazul nostru muzician tânăr și promițător nu traversează acest iad metaforic, ar fi ceva mai puțin probabil să reușească atingerea că excelența la care ambele aspire? Cu înțelepciune, remorca alege să nu răspundă la aceste întrebări: pentru a afla, trebuie să vedem filmul!
  • 6
    Încheiați remorca cu o glumă sau o imagine deosebit de memorabilă. Ultimele secunde reprezintă ultima ta șansă de a da publicului "ultima lovitura" sau să-i cedezi seducător pentru a da ideea că viziunea filmului este și mai irezistibilă. Aici nu trebuie să fie la fel de profund ca atunci când, anterior, au scos la iveală tema centrală a filmului: în acest moment, este adesea mai eficient să se încheie cu un ritm de efect, imagine provocatoare sau a unor fotografii scurte și rapide, deși punctele de vedere interesante în secvență, dar care nu dezvăluie prea mult din complotul filmului.
  • În acest caz, pleasnă adoptă o abordare destul de neobișnuită: în loc să se încheie cu o singură piesă, remorca se termină cu un vârtej de viteze rapide care se montează într-un crescendo de tensiune și viteză. Nu se aude nici un dialog: numai bătaia lentă și continuă a unui tambur de prindere care accelerează treptat din ce în ce mai mult, în timp ce ansamblul devine din ce în ce mai strâns. Tobele ajunge la un punct culminant puternic și puternic, iar apoi se oprește improvvisamente- am rămas cu un prim plan de Andrew la baterie, aspectul său transpirat și neobosit pe fața lui ca el rezonează o singură notă de pian. Acest crescendo de acțiune ne lasă tensionat, entuziast și cu dorința de a veni mai mult, chiar dacă nu dezvăluie detalii despre complot.
  • 7
    În cele din urmă, adăugați creditele și informațiile juridice. Aproape toate remorcile filmului se termină cu o încadrare rapidă a informațiilor despre film. În mod obișnuit, acestea se limitează la studiourile și firmele de producție care au realizat filmul și la cei implicați în principal, precum directorul, producătorul executiv, principalii actori etc. De regulă, rolurile minore, precum cele ale tehnicienilor, nu sunt incluse.
  • În Statele Unite, The Writers Guild of America (sau WGA, sindicatul scriitorilor americani) are un sistem complet de reguli pentru alocarea credite filme care intră sub sfera sa de competență. Alte sindicate și corporații legate de lumea cinematografiei, cum ar fi Screen Actors Guild (sau SAG, uniunea actorilor), adoptă propriile reguli. Filme importante must urmați aceste reguli: nu este suficient să arătați informațiile pe care autorul remorcii le consideră suficiente. În Statele Unite, filmele și remorcile care încalcă aceste reguli s-ar putea confrunta cu dificultăți de distribuție, din cauza lipsei de sprijin din partea acestor organizații.
  • Partea 2

    Asigurați-vă că Trailer-ul este mai eficient
    1
    Utilizați cele mai bune echipamente posibile. Împușcat remorcă cu camere video și microfoane de cristal clare de calitate și de înaltă, echipate cu software-ul profesional de calitate, mult mai ușor se vor bucura de o imagine minunata si sunet decat cele realizate cu un foarte mic echipament de buget și de nivel scăzut . Deși, desigur, este încă posibil să creați remorci frumoase și eficiente care să funcționeze în limitele acestor restricții privind bugetul și echipamentul, totuși, sunt necesare lucrări suplimentare și planificare.
    • În mod obișnuit (dar nu întotdeauna) remorcile sunt asamblate cu materialul preluat din film: nu sunt realizate cu fotografii realizate în acest scop. Pentru a fi clar, este de obicei mai bine să vă întoarceți filmul în sine cu acest echipament de lux, mai degrabă decât să-l rezervăm numai pentru remorcă.
  • 2


    Faceți un scenariu. În a face o remorcă interesantă, planificarea este absolut esențială. Chiar dacă creați în întregime din materiale pe care le împușcat pentru film existent, este o idee foarte înțelept să aibă un cadru de podea cu cadru, înainte de a intra în camera de editare metaforică. dacă nu o puteți găsi, puteți constata că ați pierdut doar timpul: cu cantitatea de film dintr-un întreg film de lung metraj cu care să lucrați și fără planul de acțiune pe care să îl urmați, chiar și să începeți poate fi extrem de dificil.
  • Acestea fiind spuse, este important să nu vă concentrați prea mult pe tabloul de bord. În lumea cinematografiei, uneori se fac programe de corectare în timpul construcției. De exemplu, puteți constata că anumite piese, despre care ați crezut că se potrivesc perfect, nu sunt de fapt "muncă" în contextul mai larg al restului remorcii: în acest caz, pregătiți-vă să vă adaptați ideea pentru a corecta aceste erori și pentru a face remorca cât mai bună posibil.
  • Ai făcut vreodată un scenariu înainte? Pentru a începe, citiți acest articol despre cum să creați unul.
  • 3
    Faceți montajul plin de viață (sau găsiți pe cineva care vă poate face acest lucru). Remorcile bune au o "ritm" că este aproape imposibil să se descrie în mod adecvat. Imaginile și sunetele par "diapozitiv" într-un mod logic și, în același timp, neclintit. Fiecare piesă trebuie să aibă durata perfectă: nu atât de scurtă încât să fie greu de înțeles ce se întâmplă, dar nici măcar atât de lung încât să fie plictisitor sau să piardă concentrarea. Pentru a realiza acest lucru, este necesară o asamblare precisă și bună "sens" a limbajului vizual al filmului - deci, dacă nu sunteți un editor expert, lucrați cu cineva care este, pentru a pune împreună materialul pentru remorcă.
  • Din cauza timpului și a energiei necesare pentru a monta cu atenție un trailer de filme, astăzi multe studiouri angajează companii din afara pentru a-și termina treaba, parțial sau total. Dacă aveți destui bani, luați legătura cu una dintre aceste companii (sau un freelancer experimentat) pentru a vă ajuta să faceți remorca. S-ar putea să afli că, pe termen lung, veți ajunge la economisirea de bani reducând timpul de dezvoltare al remorcii.
  • 4
    Alegeți muzică și efecte de sunet care se potrivesc atmosferei remorcii. Sunetul (de ex mai presus de orice muzica) pot juca un rol foarte important în eficiența unei remorci. Cei care folosesc cel mai bine aceste instrumente pentru a sublinia impactul acțiunii de pe ecran și de a stabili atmosfera a remorcii (sugerând atmosfera filmului în sine). Pe de altă parte, utilizarea rea ​​remorcă de sunet și muzică într-un mod care nu însoțește acțiunea sau asigurându-vă că acesta este muzica, și nu acțiunea, să fie în centrul atenției al remorcii, evitând pentru a face spectatorul să se concentreze asupra mesajului pe care dorește să-l comunice.
  • Exemplul unei utilizări excelente a sunetului și a muzicii într-un trailer de filme este cel de-al treilea trailer oficial thriller Doar Dumnezeu iartă (2013) de Nicolas Winding Refn. Deși filmul a fost întâmpinat, în general, cu critici nu întotdeauna plăcute, remorca este cu siguranță vizibilă. Începe cu un schimb de glume între anumiți criminali, ceea ce implică violență implicită. Aceste fotografii sunt însoțite de muzică făcută cu sintetizatoare, în optzeci de stil, de conducere și arpegii, care se potrivește perfect estetica retro și scăldată în imagine lumina de neon, în timp ce în același timp, trimite un sentiment de rău augur de groază. Apoi, muzica se oprește, în timpul unei secvențe încetinitorul a unei bande de fotografiere, cu excepția melodia strălucitoare și aproape copilărească o tastatură: un cântec de Thai P.R.O.U.D. trupa indie care realizează un efect de răcire cu adevărat.
  • 5
    Luați în considerare adăugarea unui mesaj vocal sau a subtitrărilor. Pentru a comunica elementele de complot de bază, stabilirea și caractere, nu toate remorca se bazează exclusiv din împușcat film: unii aleg o abordare mai directă, introducerea unui VoiceOver sau subtitrări pentru a ajuta la crearea unui context imaginile prezentate . Cu toate acestea, această posibilitate ar trebui să fie luată în considerare foarte atent: în cazul în care este abuzată, aceste dispozitive ar putea distrage atenția de la imaginile în sine și ar da trailerului un aspect banal sau ieftin. Când sunteți îndoieli, urmați regula generală pe care, de obicei, trebuie să o faceți în artă spectacol, nu spune.
  • O remorcă care folosește vocea într-o manieră măsurată, astfel încât să însoțească remorca în sine, este cea de Viciu formal, adaptarea romanului eponim al lui Thomas Pynchon, realizat în 2014 de Paul Thomas Anderson. În remorcă, o voce coechipieră feminină comunică esența complotului filmului într-un mod deliberat de distractiv și de top, care se potrivește scenei din California de la începutul anilor șaptezeci și tonului de comedie al filmului. Vocea narativă se aude numai la începutul și la sfârșitul remorcii și nu distrage atenția asupra acțiunii. Spune-ți bine glumetele sarcastice, cum ar fi, de exemplu, "Docul [protagonistul, anchetatorul "apatic"] cu siguranță nu va fi unul bun, dar el a făcut bine ... Mult noroc, Doctore!", și încheie remorca în mod conștient, cu afirmația "Doar în timp pentru Crăciun".
  • 6
    Tăiați remorca prin limitarea duratei acesteia la aproximativ două minute și jumătate sau mai puțin. Ca regulă generală, remorcile nu ar trebui să dureze mai mult de unul sau două minute. De obicei, cele în versiune completă durează aproximativ două minute și jumătate, deși nu este o regulă strictă. De fapt, Asociația Națională a Proprietarilor de Teatru a făcut recent un efort de a reduce cu rigurozitate durata maximă a remorcilor de două minute. Indiferent de conținutul filmului dvs., încercați să comprimați toate elementele importante menționate anterior într-un pachet scurt și ordonat. Amintiți-vă: cu cât este mai mare remorca, cu atât sunt mai mari șansele ca publicul să se plictisească.
  • Remorcile mai lungi de trei minute sunt destul de rare. Un exemplu destul de recent este versiunea extins, care durează aproape șase minute, a filmului Cloud Atlas (2012), adaptarea fraților Wachowski din romanul lui David Mitchell Atlasul nori. Deși cel mai lung format se pretează bine la narațiunea complexă a filmului, care împletește șase povești stabilite în locuri și momente diferite, autorii au ales să se răspândească inteligent, de asemenea, o versiune de lungime standard.
  • Partea 3

    Extindeți-vă perspectiva
    1
    Fiți dispuși să vă jucați cu ei "norme" de a face o remorcă (dar și de a le ignora). În majoritatea cazurilor, pașii din secțiunea anterioară vă vor ajuta să creați o remorcă interesantă și eficientă. Cu toate acestea, remorcile cu adevărat mari (cele amintite pentru perfecționarea sau redefinirea acestei forme de artă) sunt adesea considerate clasice doar pentru că autorii lor au fost suficient de îndrăzneți să neglijeze convențiile. Dacă vă căutați pentru excelență, urmați-vă viziunea artistică, chiar și în cazurile în care dumneavoastră pleca din tehnicile convenționale.
    • Un exemplu foarte bun al unei remorci care, atunci când a fost popular în urmă cu câteva decenii, a redefinit limitele formei de artă, și a rămas una dintre cele mai bune din toate timpurile (dacă nu cel mai bun) este de a străin de Ridley Scott. Mai mult decât o remorcă tradițională, este un colaj fragmentar de imagini neliniștite din film, dar impresia pe care o comunică este de neuitat. Singura aparență de indicație dată telespectatorului constă în legenda, acum emblematică, care apare într-o tăcere deranjantă la sfârșitul remorcii: "Nimeni nu te poate auzi țipând în spațiu". Legătura dintre imagini și film este lăsată (ingenios) imaginației spectatorului.
  • 2
    Alăturați-vă discuțiilor legate de crearea de remorci. Remorcile de film sunt o formă de artă pe care a fost scris mult și care a fost pe larg disecat și analizat, mai ales că apariția de tehnologii care să permită oricui să participe la astfel de discuții (cum ar fi forumuri, blog-uri și podcast-uri disponibil pe internet). Dacă vrei să iesi în evidență în calitate de autor al unor remorci minunate, o idee bună este să te implici în această discuție globală neîntreruptă. Următoarele sunt câteva puncte de pornire de la care ați putea să vă începeți, apoi aprofundați-le în măsura în care credeți că este cea mai potrivită.
  • O lectură excelentă de început este 9 (Scurt) Sfaturi de povestire de la un Maestru al filmelor ("9 (scurte) sfaturi despre povestiri de la un maestru al remorcilor de film"), un articol (în engleză) scris pentru fastcocreate.com. În acest articol, Long, co-fondator al unei companii de producție de remorci, vorbește despre tehnicile pe care compania le folosea la crearea remorcilor.
  • Mai multe podcast-uri gratuite se ocupă de aspectele de implementare ale remorcilor clasice și moderne. Printre acestea se numără The Trailer Home Podcast, un podcast actualizat din Iowa și Trailerclash, disponibil prin iTunes (și în limba engleză). Consultând rapid un motor de căutare, multe altele pot fi găsite cu ușurință.
  • În cele din urmă, comunități virtuale, cum ar fi Reddit gazdă discuții aprinse, de obicei, de îndată ce un nou trailer cinematic este larg raspandita: Moneda poate ajunge într-una dintre aceste comunități, și seamănă discordie!
  • 3
    Aflați de la mare. Aveți vreo dificultate în găsirea unei idei pentru remorca dvs.? Căutați inspirația în cele mai importante și remarcabile remorci care au fost deja făcute. În cuvintele nemuritoare ale lui Isaac Newton, se ajunge la măreție "stând pe umerii giganților". Cu alte cuvinte, nu vă fie frică să reinterpretați ideile marilor maeștri ai remorcii prin aspectul dvs. directorial personal. Ceea ce urmează este o listă scurtă de filme ale căror remorci sunt considerate excepționale - multe, multe altele ar putea fi adăugate la această listă. Rețineți că nu toate filmele legate de următoarele remorci s-au bucurat de o recepție pozitivă.
  • străin (1979) - tratate anterior.
  • Watchmen (2009) - utilizarea excelentă a muzicii și a atmosferei.
  • Rețeaua socială (2010) - tensiune subtilă și atmosferă deranjantă.
  • Cloverfield (2008) - stabilește stilul neobișnuit de filmare a filmului și creează un aer de mister.
  • Minusul (1999) - folosește un truc conceptual pentru a trezi interesul în film. Remorca nu este despre filmul în sine, ci despre un cuplu fictiv care tocmai a văzut filmul și nu se poate opri să vorbească despre el.
  • Somnul (1973) - remarcabil pentru bizarreness sale: regizorul Woody Allen vorbește despre film într-un mod detașat și pretentios intelectual. Discuția lui este intercalată cu piese falsificate și ridicole, preluate din film.
  • Sfaturi

    • În general, este o idee proastă să începeți să lucrați la o remorcă înainte de a termina filmarea. Dacă mai aveți încă material pentru a trage, ceea ce aveți este o colecție incompletă de scene pentru a alege pentru a crea remorca, ceea ce vă limitează posibilitățile.
    • Remorcile moderne sunt foarte, foarte diferite de cele care au fost în general prezentate în primele decenii ale cinematografiei. Luați în considerare uita-te pentru unele din trecut pentru a înțelege mai bine evoluția realizării remorcii (și au, prin urmare, a unui corp mai mare de cunoștințe pentru a trage de a crea propriul dvs., în prezent).
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit