gtemata.com

Cum sa faci o carte animata

Cărțile animate sunt fantastice! Ele pot deveni filmul sau diapozitivele tale personale. Este, de asemenea, o modalitate perfectă de a te distra și de a învăța cum să faci o lucrare de animație! Ele pot fi prostești sau adânci și pot fi minunate. Vă vom arăta câteva moduri de a vă crea propria carte animată și vă vom da câteva idei despre ce să faceți cu ea. Făcând-o, te vei distra și vei râde mult. Iată cum să faceți acest lucru.

paşi

Imagine intitulată Efectuați un Flipbook Pasul 1
1
Luați o grămadă de hârtii. Aveți posibilitatea să utilizați note de bloc, note post-it, notebook-uri, foi de imprimare sau chiar colțurile unei cărți (asigurați-vă că este a ta!). Hârtia subțire este de obicei mai bună, deoarece este mai ușor de navigat. În caz de nevoie, puteți recurge la hârtie groasă, dar probabil o veți răsturna prost sau încet.
  • De câte hârtie aveți nevoie? Cele mai multe cadre (pagini) pe secundă pe care le are cartea animată, cu atât este mai realistă mișcarea caracterului sau a obiectelor.
  • Imaginile animate au de obicei între 24 și 30 de cadre pe secundă - ceea ce corespunde multe desene, chiar și de 3 secunde! Pentru o carte animată, ceva între 5 și 15 cadre pe secundă va fi bine.
  • Imaginea intitulă Efectuați un Flipbook Pasul 2
    2
    Alegeți subiectul. Începeți prin a desena caracterul pe care doriți să îl animați. Nu trebuie să fii un mare artist, iar cartea ta animată poate să acopere tot ce vrei. Caracterele dvs. ar putea fi figuri stilizate, oameni, animale, sau orice doriți să vedeți în mișcare, ca o mașină, un avion, o barcă etc.
  • Chiar și obiectele neînsuflețite pot fi bune pentru o carte animată - ceva la fel de simplu ca o minge de bouncing poate deveni o operă de artă.
  • Cărțile animate nu trebuie neapărat să fie animate - puteți chiar utiliza fotografii. Utilizați-vă imaginația!
  • Imaginea intitulată Efectuați un Flipbook Pasul 3
    3
    Țineți diferitele pagini împreună. Dacă le separați, este posibil ca animația să nu funcționeze sau chiar să fie distrusă.
  • 4
    Localizați ultima coală a stivei. Desenați caracterul sau obiectul pe care l-ați ales aici. Utilizați un creion, astfel încât să puteți șterge greșelile. Dacă doriți să faceți designul mai vizibil, atunci îl puteți revizui cu un pix.
  • De asemenea, puteți începe de la prima foaie, dar va fi mult mai dificil să obțineți o animație netedă, deoarece nu vă puteți referi la imaginea anterioară sau nu o puteți relua.
  • Puteți chiar să adăugați un fundal dacă doriți. Ar putea fi o scenă statică, ca o casă, sau ceva care nu se mișcă din cadru în cadru, sau ar putea fi ceva care se mișcă, cum ar fi nori sau un avion.
  • 5
    Treceți la "cadru" următor (următoarea pagină pornind de la partea de jos). Ar trebui să puteți vedea designul original prin foaie. Dacă nu puteți, hârtia poate fi prea groasă sau liniile prea luminoase, deci începeți din nou, deoarece este important să puteți vedea suficient pentru a obține o idee despre unde să desenați obiectul.
  • Dacă doriți să mutați obiectul, trageți-l de această dată într-o poziție ușor diferită.
  • Dacă nu, trageți-l exact în același loc.
  • Când treceți prin pagini, cele mai mari modificări ale subiectului vor apărea ca mișcări rapide, în timp ce modificările mai mici vor apărea mișcări mai lente.
  • 6
    Repetați procedura. Continuați să desenați caracterul sau obiectul pe fiecare pagină, până la sfârșitul foilor. De fiecare dată când efectuați mici ajustări, astfel încât personajul sau obiectul să înceapă să schimbe poziția sau să se miște. Deși mișcarea depinde de dvs., trebuie să planificați în continuare fiecare ajustare în funcție de numărul de pagini pe care le aveți la dispoziție.
  • 7
    Încearcă-l! Încercați rezultatul final pentru a vedea dacă aveți un caracter sau un obiect animat care vă place. Dacă nu pare să se schimbe prea mult, întoarce-te și fă câteva schimbări pentru a crește sentimentul de animație.
  • Odată ce sunteți mulțumiți, puteți urmări desenele cu un marcator pentru a le face mai ușor de văzut.
  • 8
    Fii creativ. Există multe lucruri pe care le puteți face cu o carte animată. Începeți mici, poate cu o minge de sărituri sau cu o față furioasă care se transformă într-o față zâmbitoare. Puteți chiar să măriți ceva pe care l-ați făcut deja, transformându-l în altceva.
  • De exemplu, dacă ați început cu o bouncing ball, puteți relua desenul și adăugați brațe, picioare și o față care "ei ies" de fiecare dată când mingea revine.
  • Utilizați computerul

    1
    Deschideți un program grafic. Ceva cum ar fi Photoshop, Elements, GIMP sau alte aplicații grafice care oferă posibilitatea de a fi stratificat.


  • 2
    Creați un document nou. Pentru a face dimensiunea unui post, setați înălțimea și lățimea la 800 de pixeli, iar rezoluția la 300.
  • 3
    Setează culoarea stratului care servește ca fundal alb. Dacă doriți, puteți desena un fundal static pe acest strat, care va apărea pe fiecare cadru.
  • 4
    Creați un nou strat. Aceasta va fi prima "pagină" din cartea animată. Pentru acest exemplu vom folosi o față simplă trasată și, dintr-o față gravă, vom obține o față fericită.
  • 5
    Duplicați primul strat. Când ați terminat desenarea stratului 1, duplicați-l și apoi setați opacitatea stratului 1 la 20%. În acest fel, stratul va deveni un gri neclar și va fi ușor să vedeți designul stratului următor.
  • 6
    Faceți clic pe noul strat. Șterge părțile primului strat pe care nu doriți să le țineți și să le desenați într-o altă poziție. În acest exemplu, am șters sprancenele, elevi și gura și le-am modificat ușor.
  • 7
    Duplicați noul strat. Repetați procesul de ștergere și editare a elementelor, desenându-le în următoarea poziție a animației dvs., până când ajungeți la ultimul cadru.
  • Când ați terminat desenul, asigurați-vă că setați opacitatea fiecărui strat la 100%.
  • 8
    Creați o carte animată! Există câteva moduri de a transforma desenele într-o carte animată. Primul este de a face vizibil un singur strat la un moment dat (plus fundalul), de a le tipări și apoi de a trece la următorul strat. Când ați imprimat toate imaginile, îndepărtați excesul de hârtie, fixați colile împreună și răsfoiți.
  • Tăierea foilor este un pas important și este mai bine să o faci folosind un cuțit de hârtie, nu foarfecele. Este mai bine să aveți fiecare pagină perfect aliniată la margini "pentru a răsfoi", astfel încât cartea funcționează.
  • 9
    Faceți un film! În loc să faceți o carte animată folosind hârtie, puteți face un scurt mini-film. Dacă programul dvs. grafic are opțiunea de a crea o animație, verificați broșura de instrucțiuni pentru cea mai bună modalitate de a face acest lucru. Cu toate acestea, procedura de bază este următoarea: creați un cadru pentru fiecare pasaj al animației și activați numai acele straturi pe care doriți să le vedeți în acel cadru.
  • În acest exemplu, am activat stratul de fundal pentru fiecare cadru și setăm un singur cadru pentru fiecare strat: Layer 1, Copy Layer 1, Layer 1 copy 2, etc.
  • Setați numărul de repetiții pe care doriți - o dată, de 10 ori, fără sfârșit - în funcție de câte ori doriți să revizuiți animația.
  • 10
    Exportați cartea animată. Când ați terminat, utilizați funcția de export și salvați cartea animată ca fișier video. Dacă doriți, puteți să-l puneți pe YouTube și să-l arătați lumii!
  • Sfaturi

    • Amintiți-vă că pornind de la partea de jos, puteți obține o idee mai bună despre unde să vă desenați imaginile.
    • Dacă doriți să puteți începe de la prima foaie, dar va fi mai dificil.
    • Cu cât aveți mai multe cadre pe secundă, cu atât va fi mai realist filmul dvs.
    • La inceput deseneaza cartea animata in creion. Puteți să o rescrieți mai târziu. Doar amintiți-vă că nu puteți șterge ce se face în pix.
    • Puteți utiliza o agendă pentru a crea cărți animate mai lungi. Doar asigurați-vă că scrieți pe marginile paginilor sau utilizați un marcaj negru.
    • O modalitate de a vă păstra cartea animată (și de a fi complet nebună) este să fotografiați fiecare pagină astfel încât să puteți pune împreună ceva mai mult sau mai puțin asemănător unei animații de mișcare stop.

    Avertismente

    • Nu atrageți niciodată filmul pe post-separat unul de celălalt.
    • Nu trageți imediat în stiloul injector (pen).
    • Cartea dvs. animată se poate deteriora cu timpul și începe "gem."
    • Asigurați-vă că utilizați hârtie care nu va fi deteriorată imediat.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit